mboost-dp1
Screensaver som kan vise en hjemmeside
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej folks
Jeg kunne godt tænke mig en screensaver (evt. wallpaper) som kan vise enten flg. hjemmeside:
http://bjerreandersen.com/Arto_profiltekst/kalende...
eller lign. billede.
Det er jo snart jul, og det skaber bare en hyggelig stemning. :)
Hvis der er nogen som kender til noget software, ville det være fremragende. :D
På forhånd tak :)
Jeg kunne godt tænke mig en screensaver (evt. wallpaper) som kan vise enten flg. hjemmeside:
http://bjerreandersen.com/Arto_profiltekst/kalende...
eller lign. billede.
Det er jo snart jul, og det skaber bare en hyggelig stemning. :)
Hvis der er nogen som kender til noget software, ville det være fremragende. :D
På forhånd tak :)
Hmm har engang haft sådan noget lign. men kan sku ikke lige huske hvad det hed.
Vil lige undersøge det :D
Hmm har engang haft sådan noget lign. men kan sku ikke lige huske hvad det hed.
Det lyder fornemt
active desktop?
mener stærkt at det snask kunne vise en hjemmeside som bg i windows.
Bare vælg html som filtype ved valg af baggrund istedet for jpg.
Årh cool... Det er rigtigt. Det kan jeg desværre ikke på min Vista, som er på min bærbare, og det er den, som skal sprede julestemning over det hele ;/ .
Men det virker ellers på XP.
Hvis I har lyst til at kaste Jer ud i screensaver-programmering, så er det faktisk forbavsende let. (En screensaver er blot en omdøbt exe-fil. Plus lidt ekstra hvis man vil være rigtig vild.)
Men ja, jeg vil også foreslå at opgradere til det nye Windows XP og så bruge Active desktop ;)
Men ja, jeg vil også foreslå at opgradere til det nye Windows XP og så bruge Active desktop ;)
Modsat en del herinde, åbenbart - så synes jeg, at Vista fungerer rigtig godt.
Og - det er ikke fordi, at jeg overvejer at skifte "tilbage" til XP. :)
Nu er jeg heller ikke den skrappeste til programmering generelt... Lidt html har man vel lært, men det er også ca. det. :)
Og - det er ikke fordi, at jeg overvejer at skifte "tilbage" til XP. :)
Nu er jeg heller ikke den skrappeste til programmering generelt... Lidt html har man vel lært, men det er også ca. det. :)
#1 Fandt ud af at det var et program som en ven havde lavet til mig, og at det er ret så nemt lige at stykke sammen i Visual Basic 2005 fra Microsoft. Der er nemlig en udførlige wizard/guide til det :)
jeg har fået fat i programmet og leget lidt med det i dag. Det er faktisk meget skægt. Det er ikke lykkedes mig at fikse det endnu, men det skal nok komme. :)
jeg har fået fat i programmet og leget lidt med det i dag. Det er faktisk meget skægt. Det er ikke lykkedes mig at fikse det endnu, men det skal nok komme. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.