mboost-dp1
Saitek Software virker ikke, har gjort alt. Hvad kan man gøre?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hejsa.
Mit saitek cyborg software gider ikke virke. Jeg har prøvet alt. Geninstalleret alt, updateret drivers, prøvet enda med gamle drivers etc etc. Det simpelthen når jeg vil sætte en key til min macro keys får jeg bare en fejl;
The type initializer for 'SaiEdit.Impl.ActionBlockControl' threw an exception. ---> System.ArgumentException: Font 'Berlin Sans FB Demi' does not support style 'Regular'.
at System.Drawing.Font.CreateNativeFont()
at System.Drawing.Font.Initialize(FontFamily family, Single emSize, FontStyle style, GraphicsUnit unit, Byte gdiCharSet, Boolean gdiVerticalFont)
at System.Drawing.Font..ctor(FontFamily family, Single emSize, FontStyle style)
at SaiEdit.ActionArtist.set_CapHeight(Int32 value)
at SaiEdit.ActionArtist..ctor(Boolean macromode, Boolean simplemode, Boolean showtime)
at SaiEdit.Impl.ActionBlockControl..cctor()
--- End of inner exception stack trace ---
at SaiEdit.Impl.ActionBlockControl..ctor()
at SaiEdit.ActionCommandEditor.InitializeComponent()
at SaiEdit.ActionCommandEditor..ctor()
at f..ctor(CommandList A_0, CommandAction A_1, ControlButton A_2)
at al.a(Int32 A_0, Int32 A_1, Rectangle A_2, Rectangle A_3, Control A_4, MouseEventArgs A_5, Int32 A_6)
at g.b(MouseEventArgs A_0)
at g.a(MouseEventArgs A_0)
at System.Windows.Forms.Control.WmMouseDown(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.ContainerControl.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.UserControl.WndProc(Message& m)
at g.a(Message& A_0)
at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)
---------------------------------------------------------
Og så står bare hvad det kørte imens programmet gik ned.
Er der så noget at gøre for at få det til at virke ? :s.
Er virkelig glad for macro keys i wow da jeg brugte mit G15, men som nu står i vindueskammen hvor jeg bare bruger dens LCD skærm.
Men.. Hva kan jeg gøre??? Der står intet om fejlen når jeg googler det, som jo er den her SaiEdit.Impl.ActionBlockControl som f***er op.
- På forhånd tak hvis der er nogle løsninger :s
Mit saitek cyborg software gider ikke virke. Jeg har prøvet alt. Geninstalleret alt, updateret drivers, prøvet enda med gamle drivers etc etc. Det simpelthen når jeg vil sætte en key til min macro keys får jeg bare en fejl;
The type initializer for 'SaiEdit.Impl.ActionBlockControl' threw an exception. ---> System.ArgumentException: Font 'Berlin Sans FB Demi' does not support style 'Regular'.
at System.Drawing.Font.CreateNativeFont()
at System.Drawing.Font.Initialize(FontFamily family, Single emSize, FontStyle style, GraphicsUnit unit, Byte gdiCharSet, Boolean gdiVerticalFont)
at System.Drawing.Font..ctor(FontFamily family, Single emSize, FontStyle style)
at SaiEdit.ActionArtist.set_CapHeight(Int32 value)
at SaiEdit.ActionArtist..ctor(Boolean macromode, Boolean simplemode, Boolean showtime)
at SaiEdit.Impl.ActionBlockControl..cctor()
--- End of inner exception stack trace ---
at SaiEdit.Impl.ActionBlockControl..ctor()
at SaiEdit.ActionCommandEditor.InitializeComponent()
at SaiEdit.ActionCommandEditor..ctor()
at f..ctor(CommandList A_0, CommandAction A_1, ControlButton A_2)
at al.a(Int32 A_0, Int32 A_1, Rectangle A_2, Rectangle A_3, Control A_4, MouseEventArgs A_5, Int32 A_6)
at g.b(MouseEventArgs A_0)
at g.a(MouseEventArgs A_0)
at System.Windows.Forms.Control.WmMouseDown(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.ContainerControl.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.UserControl.WndProc(Message& m)
at g.a(Message& A_0)
at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)
---------------------------------------------------------
Og så står bare hvad det kørte imens programmet gik ned.
Er der så noget at gøre for at få det til at virke ? :s.
Er virkelig glad for macro keys i wow da jeg brugte mit G15, men som nu står i vindueskammen hvor jeg bare bruger dens LCD skærm.
Men.. Hva kan jeg gøre??? Der står intet om fejlen når jeg googler det, som jo er den her SaiEdit.Impl.ActionBlockControl som f***er op.
- På forhånd tak hvis der er nogle løsninger :s
Skifte skrift type?? Nej.
Når man åbner programmet er man i stand til at trykke på en af de 12 macro keys (Button 1, Button 2 osv). Du kan så bagklikke en af dem, hvor efter du kan vælge New Macro (Og noget andet). Anyway når jeg så klikker på New Macro, det er dér at fejlen opstår. Dette gælder dog ikke kun med New macro til tastaturet. Det gælder også når man vil ændre knapperne på musen. Den har nemlig et lille Pad der har 4 knapper man kan indstille til hvad man nu vil. Det er jeg heller ikke i stand til.
Kan det have noget at gøre med mit system, eller er det programmet?? For ellers kan jeg jo prøve på en anden computer, gemme profilen og så flytte den over på min egen computer. Men hvis det selvf bare er programmet er det jo lige meget.
Når man åbner programmet er man i stand til at trykke på en af de 12 macro keys (Button 1, Button 2 osv). Du kan så bagklikke en af dem, hvor efter du kan vælge New Macro (Og noget andet). Anyway når jeg så klikker på New Macro, det er dér at fejlen opstår. Dette gælder dog ikke kun med New macro til tastaturet. Det gælder også når man vil ændre knapperne på musen. Den har nemlig et lille Pad der har 4 knapper man kan indstille til hvad man nu vil. Det er jeg heller ikke i stand til.
Kan det have noget at gøre med mit system, eller er det programmet?? For ellers kan jeg jo prøve på en anden computer, gemme profilen og så flytte den over på min egen computer. Men hvis det selvf bare er programmet er det jo lige meget.
4 skrev:Jeg er bange for at der ikke er mere at gøre, da du allerede har prøvet alt.
Da du prøvede at installere en ny version af fonten "Berlin Sans FB Demi", hvordan så den så ud da du checkede om den virkede ?
WHAT? Jeg har da aldrig installeret en font o0 .. Hvor fik du det fra?
Edit
Oooh... System.ArgumentException: Font 'Berlin Sans FB Demi' does not support style 'Regular'.
Jeg har dog aldrig installeret denne font. Er det ikke bare noget der ER på computeren? :s. Tror du det er den der gør at programmet ikke virker?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.