mboost-dp1
Så er den galt igen med Excel. (macro)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har været så dum at prøve på at lave en løsning med en macro. Fik den dog løst ud brug af det skidt, men nu hver gang arket åbnes brokker den sig over at den ikke eksisterende macro ikke har et gyldigt certifikat. Der er ikke nogen macro, jeg har slettet alt inde i den VisualBøvl-editor, men der gemmer sig åbenbart noget mere et eller andet sted. Jeg har slettet det element som skulle have brugt macroen, men det hjalp ikke. Hvordan får man lige overbevist Excel om at det macro-pis ikke er der mere?
PS: Det er i arket det skal ændres og ikke i sikkerhedsindstillingerne.
PS: Det er i arket det skal ændres og ikke i sikkerhedsindstillingerne.
#1, når du går ind under VBA editoren (Alt+F11), har du så helt fjernet Modules mappen.
Jeg har en Microsoft Excel Objects "folder" med sheet og workbook objekter i, og under den kommer der en Modules "folder" med filer i, når du opretter macro'er - og det kan muligvis være fordi der ligger objekter i denne "mappe" at Excel tror der er makroer i filen.
Jeg har en Microsoft Excel Objects "folder" med sheet og workbook objekter i, og under den kommer der en Modules "folder" med filer i, når du opretter macro'er - og det kan muligvis være fordi der ligger objekter i denne "mappe" at Excel tror der er makroer i filen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.