mboost-dp1
S: Forskellige MMO accountsl...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Da jeg ikke orker spille mere end et MMO så sælger jeg resten som jeg har opsparet gennem tiderne... De koster 100.- stykket.
1x Warhammer,
1x Age of Conan (2 måneders gametime)
1x wow(alle 3 spil) [28 dages gametime)
1x LOTRO
1x darkfall
1x Guildwars
Alle accounts er tomme!
fang mig på IRC eller skriv her på siden.
1x Warhammer,
1x Age of Conan (2 måneders gametime)
1x wow(alle 3 spil) [28 dages gametime)
1x LOTRO
1x darkfall
1x Guildwars
Alle accounts er tomme!
fang mig på IRC eller skriv her på siden.
DOH ! stupid me...
tænkte på er det KUN prophercies eller er der factions, nightfall og Eye of the north med ?
tænkte på er det KUN prophercies eller er der factions, nightfall og Eye of the north med ?
det er korrekt, men hvis man har opgraderet sin account med de andre standalone, så er de tilknyttet .
det er korrekt, men hvis man har opgraderet sin account med de andre standalone, så er de tilknyttet .
Nextnx (4) skrev:Hvad spiller man istedet ?
LOTRO, vandt 3 keys fra eurogamer.net da spillet havde 2 års jubilæum... De gav 2000 gratis keys væk.
wn1 (5) skrev:
Det er prophercies og factions.
og vil da lige tilføje noget omkring LOTRO...
Det er et yderst modent community, de færreste jeg har mødt indtil nu var under 18, bedømt på deres tone og stemme (Der er VOIP når du er i fellowship [party]) så det er en af de store grunde til jeg spiller.
Også er alle hjælpsomme og hjælper gerne nye spillere.
Det er et yderst modent community, de færreste jeg har mødt indtil nu var under 18, bedømt på deres tone og stemme (Der er VOIP når du er i fellowship [party]) så det er en af de store grunde til jeg spiller.
Også er alle hjælpsomme og hjælper gerne nye spillere.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.