mboost-dp1

Ryd op i PC'en.

Gå til bund
Gravatar #1 - Imperial
17. okt. 2009 19:16
Hey Newz.

Nogen gode råd til hvordan jeg kan rydde op i min PC?
Forskellige programmer etc. ? Helst gratis :)

Og også hvordan jeg skal rengøre min computer fysisk ;)
Gravatar #2 - vandfarve
17. okt. 2009 19:33
Det bedste bud er vel altid, at du formaterer HDD'en og starter forfra. Det tager et par timer, men så er det også gjort ordentligt.
Gravatar #3 - Rufo
17. okt. 2009 19:36
giver 2 ret .. den eneste måde at gøre det ordentlig er ved at formatere :) så får du nemlig kun det vigste med over.. fordi alt det andet glemmer man som regel :D
Gravatar #4 - Jakob Jakobsen
17. okt. 2009 21:15
Det kommer meget an på hvilke og hvor mange programmer man bruger.
Hvis jeg skal lave en komplet geninstallering, tager det over 5 timer, selv om jeg har al software og drivere liggende parat.

Men med hensyn til hovedspørgsmålet, så har jeg prøvet utallige programmer uden at finde et jeg kan bruge.
Så jeg nøjes med at gøre det manuelt og så køre en gang Perfect Disk (Defrag)bagefter.
Gravatar #5 - XorpiZ
17. okt. 2009 21:33
Hvis du bare vil fjerne det værste kan du bruge CCleaner. Det bruger jeg hver gang jeg kigger på en kollegas PC. Det fjerner godt nok ikke programmer (medmindre du beder om det), men bare det at få ryddet op i div. småting kan gøre underværker.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login