mboost-dp1

Ripping af lydsiden på dvd

Gå til bund
Gravatar #1 - *Iceman
13. mar. 2005 10:06
Eftersom musikdvder koster stort set det samme som cder, er jeg efterhånden begyndt at købe alle live koncerter som dvder . Men mit problem ligger i, at jeg bruger min maskine til at arbejde med 3d grafik - og her tæller alle mhz når man renderer.

Derfor tænkte jeg på, om der findes et freeware program som kan konvertere vob-filerne til mp3.

//Poul
Gravatar #2 - BurningShadow
13. mar. 2005 10:21
Jeg ved at DVDx 2.28 kan gøre det.

Der er vist også en version 2.3, og det skulle undre mig, om den ikke også kunne, men jeg har ikke selv brugt den.
Gravatar #3 - *Iceman
13. mar. 2005 13:59
Jeg takker for det hurtige svar, men kan ikke rigtig få den til at gøre det jeg ønsker.

Det var noget i retning af dette her jeg søgte. Desværre koster det penge :(
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
13. mar. 2005 21:26

Det er shareware, så du kan vel hente det og bruge det i 30 dage, eller hvad deres aftale nu giver lov til. Så burde du kunne få rippet alle dine DVD'er.

Måske ikke en så holdbar løsning, men stadig.
Gravatar #5 - *Iceman
14. mar. 2005 07:39

Det er desværre lavet så smart, at det kun kan rippe 5 minutter af en dvd. Så jeg kan lige nå det første nummer af Billy Idols Storytellers :) Men det findes sikkert noget et eller andet sted, så jeg må bare søge videre.
Gravatar #6 - Skum
20. mar. 2005 16:59
Du kan bruge DVD2AVI så får du AC3 filerne ud. Dernæst bruger du headac3he til at konvertere til mp3. Alle programmerne er freeware.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login