mboost-dp1

RagTime Business Publishing Software tilbage i Danmark

Gå til bund
Gravatar #1 - hpglunz
8. mar. 2007 17:27
mange kender RagTime fra 80'erne hvor det blev udleveret med enhver Mac. Bliver i øjeblik oversat til dansk. Den perfekte link til grafiker som kan designe forretnings-grafik på Mac'en til kunder som senerhen skal bruge det på XP, Mac eller Vista - der er flere info og gratis 30 dages download på www.ragtime-online.nu Er der nogen tilbage som benytter den gode gamle RagTime? Support nu også på dansk!
Gravatar #2 - MiniatureZeus
8. mar. 2007 17:58
har du taget crack eller hvad? det fandme upræcist og forvirret skrevet det der...
Gravatar #3 - Ronson ⅍
11. mar. 2007 13:03
Hvad kan man forvente af en distributør, der synker så lavt som til at oprette reklametråde for sine egne varer..

Jeg har ikke set grimmere hjemmesider end hans siden 1997! Det er jeg alligevel lidt imponeret over.
Gravatar #4 - buch
11. mar. 2007 19:36
"RagTime er p.t. multilingual"

Ja og så kan man så tænke lidt over hvad det betyder ;)
Gravatar #5 - MiniatureZeus
11. mar. 2007 19:42
#4 det betyder at det findes på mange sprog... :)
Gravatar #6 - buch
11. mar. 2007 19:44
pis; troede det var et ord han selv havde fundet på. '

Glem det, siden er hvertfald grim.
Gravatar #7 - MiniatureZeus
11. mar. 2007 19:53
#6 mener vist heller ikke at det findes i dansk-dansk ordbogen :D, men man kan vist nok bruge det, det gør min dansklærer ihvertfald :D
Gravatar #8 - Ronson ⅍
11. mar. 2007 21:41
hverken multilingual eller lingual er danske ord
Gravatar #9 - hfp
12. mar. 2007 11:40
Flersproget er derimod et dansk ord.
Gravatar #10 - MiniatureZeus
12. mar. 2007 13:57
#9 tak, har længe ledt efter en ordentlig oversættelse af ordet, så jeg kunne bange min dansklærer :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login