mboost-dp1

RadioCenter ude i ny version :)

Gå til bund
Gravatar #1 - tank
4. jun. 2005 07:07
Hej allesammen!

Så blev jeg endelig færdig med den nye version af RadioCenter! Jeg håber i kan lide den. De kendte fejl fra v5, skulle være rettet nu og der er blevet tilføjet lidt flere funktioner (se Changelog på hjemme-siden).

Hjemme-siden er her.

Husk at fortælle jeres venner og bekendte om RadioCenter, så så mange som muligt kan få lidt nytte af det!

Mange tak for støtten herinde fra, det har været dejlig med så hurtig respons!

Med venlig hilsen
Tank
Gravatar #2 - dkbooster
4. jun. 2005 10:28
Tak igen for et genialt program..

Dog hvis man skal komme med en lille kritik, mangler jeg lidt muligheden for selv at tilføje radio programmer.

Men eller et rigtig godt program.

Fortsæt du bare med det :)
Gravatar #3 - buch
4. jun. 2005 11:44
ja jeg synes bare det bliver bedre og bedre - TAK

støtter os op om #2 med at tilføje stationer selv
Gravatar #4 - Norton
4. jun. 2005 11:55
hva med nogle kanaler fra www.di.fm ?
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
4. jun. 2005 12:00

Det er da blevet rigtig godt, tak for det.

Jeg får dog en runtime error hvis jeg siger "nej" til at den skal starte op med Windows. Jeg vil gætte på at det er fordi den prøver at fjerne en registreringsnøgle der ikke findes, så du skulle måske lige lave et tjek på det inden den prøver.

Også en lille ting; det ville være pænt med lidt margin/padding i venstre side af kanaloversigten.
Gravatar #6 - drbravo
4. jun. 2005 14:14
Godt gættet - måske fordi den skriver at Reg keyen ikke findes? :D
Gravatar #7 - tank
12. aug. 2005 22:36
Hej venner,

Først og fremmest tak for jeres forslag og bugreports!

Har nu udgivet v7 efter lang tids programmering og testning. Indtil videre ser den ud til at være 100% bugfri, så glæd jer!

v7 kan hentes på http://dahson.dk/radiocenter/

Se Changelog for flere oplysninger ;)

Hilsen
Tank
Gravatar #8 - BurningShadow
12. aug. 2005 22:51

Det er lækkert med nogle flere nordiske kanaler :-)

Det er nok det program jeg vil komme til at savne mest, når jeg lukker min Windows computer ned.
Gravatar #9 - buch
13. aug. 2005 00:11
hvornår forventer du ca. at V8 er færdigt?
Gravatar #10 - drbravo
13. aug. 2005 10:53

Helt bugfri er den ikke.

Sæt volumen på 100
Minimer programmet.
Højreklik og vælg volumen > 50
Maksimer progammet.
Lydslideren er stadig på 100

Lille bug - jeg ved det.

Kan det blive muligt selv at vælge hvilke kanaler der skal være i højrekliksmenuen? Det ville være fedt hvis der lige lå ens favoritstationer når man højreklikkede.

Held og lykke med programmet - jeg er rigtig glad for det og anbefaler det til mine venner hvis jeg ser dem høre netradio.
Gravatar #11 - Gruesome
14. aug. 2005 18:23
#Tank

Har du overvejet at implementere Audioscrobblers last.fm radio? Det ville være for lækkert, og ville sikkert også kunne give en del god publicity hvis det er det du vil ha' :).

Du kan hente sourcen her http://www.last.fm/help/player/ og den er under BSD licensen.
Gravatar #12 - XorpiZ
19. aug. 2005 08:35
@Tank

Kan man tillade sig at spørge om, hvordan du får WMP-kontrollen til at streame fra en netradio?

Jeg kan ikke finde noget om det på nettet :I
Gravatar #13 - oleo
19. aug. 2005 09:40
Det ser da rigtigt fedt ud !
Hvor er Linux versionen ?
Gravatar #14 - drbravo
19. aug. 2005 15:59

Du går bare igang - han har fået ideen - så mangler du bare at kode programmet ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login