mboost-dp1
RadioCenter 2005
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej,
Jeg har i nogen tid arbejdet på et program kaldet: RadioCenter, fordi jeg var træt af at gå ind på de forskellige hjemme-sider, hver gang jeg ville høre netradio. Derfor skrev jeg dette simple program, som gør det let og hurtigt at høre netradio. RadioCenter indeholder de største danske kanaler, og flere kommer til.
Du kan læse mere om RadioCenter på http://radio-center.tk/ hvor programmet også kan hentes.
I må meget gerne skrive jeres mening om programmet i denne tråd!
Med Venlig Hilsen
Tank
P.S. Håber ikke jeg har placeret denne tråd det forkerte sted, hvis jeg har, så vær venlige at bære over med mig. Tak.
Jeg har i nogen tid arbejdet på et program kaldet: RadioCenter, fordi jeg var træt af at gå ind på de forskellige hjemme-sider, hver gang jeg ville høre netradio. Derfor skrev jeg dette simple program, som gør det let og hurtigt at høre netradio. RadioCenter indeholder de største danske kanaler, og flere kommer til.
Du kan læse mere om RadioCenter på http://radio-center.tk/ hvor programmet også kan hentes.
I må meget gerne skrive jeres mening om programmet i denne tråd!
Med Venlig Hilsen
Tank
P.S. Håber ikke jeg har placeret denne tråd det forkerte sted, hvis jeg har, så vær venlige at bære over med mig. Tak.
De franske kanaler virker. Men fransk er sgu en grimt sprog, syntes jeg, så dem hører jeg ikke ;)
DR's kanaler... "Connecting to media" og "Ready" er hvad jeg får ud af det, og det er jo ikke sindsoprivende cool :(
SkyRadio censurerer musikken, hvis kunstnerne ikke uddeler blowjobs til styret i Washington. Så den kanal er udelukket.
Så er der Radio 100FM og The Voice. Jeg kender ikke nogle af dem, så dem vil jeg prøve :)
Ellers en cool lille program, måske det kunne udvides, til at tage net TV (bl.a. TV2 live-stream)?
DR's kanaler... "Connecting to media" og "Ready" er hvad jeg får ud af det, og det er jo ikke sindsoprivende cool :(
SkyRadio censurerer musikken, hvis kunstnerne ikke uddeler blowjobs til styret i Washington. Så den kanal er udelukket.
Så er der Radio 100FM og The Voice. Jeg kender ikke nogle af dem, så dem vil jeg prøve :)
Ellers en cool lille program, måske det kunne udvides, til at tage net TV (bl.a. TV2 live-stream)?
Det er helt fantastisk, jeg har længe været træt af at have DR's lille flashplayer åben for at høre P3.
Jeg har ingen problemer med at høre DR's kanaler, eller nogen af de andre.
Jeg kan se i hans profil at han er fra 1979, så han er nok vokset fra The Voice.
Og hvor vil du finde et netstream af Discovery osv.?
Det er helt fantastisk, jeg har længe været træt af at have DR's lille flashplayer åben for at høre P3.
Jeg har ingen problemer med at høre DR's kanaler, eller nogen af de andre.
Jeg kan se i hans profil at han er fra 1979, så han er nok vokset fra The Voice.
Og hvor vil du finde et netstream af Discovery osv.?
Men det kunne btw være nice hvis du kunne tilføje alle DAB kanalerne, som fx http://dr.dk/dab/DRPolitik.htm osv.
Så, så... Så stopper vi, eller kommer jeg og klasker dig en med min rollator...
Jeg har faktisk hørt The Voice siden jeg installerede RadioCenter (for 4½ time siden) :)
Så, så... Så stopper vi, eller kommer jeg og klasker dig en med min rollator...
Jeg har faktisk hørt The Voice siden jeg installerede RadioCenter (for 4½ time siden) :)
Well, OK - jeg synes nu blot at jeg er for gammel til The Voice, og jeg er 18 :)
---
Forresten, så får jeg en Runtime error hvis jeg bruger "Fullscreen" knappen.
Well, OK - jeg synes nu blot at jeg er for gammel til The Voice, og jeg er 18 :)
---
Forresten, så får jeg en Runtime error hvis jeg bruger "Fullscreen" knappen.
#12 og her er så linket uden About.com's åndsvage frameset(der vist faktisk er ulovligt men). http://portal.c-dance.com/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.