mboost-dp1

RadioCenter 2005

Gå til bund
Gravatar #1 - tank
17. apr. 2005 00:33
Hej,

Jeg har i nogen tid arbejdet på et program kaldet: RadioCenter, fordi jeg var træt af at gå ind på de forskellige hjemme-sider, hver gang jeg ville høre netradio. Derfor skrev jeg dette simple program, som gør det let og hurtigt at høre netradio. RadioCenter indeholder de største danske kanaler, og flere kommer til.

Du kan læse mere om RadioCenter på http://radio-center.tk/ hvor programmet også kan hentes.

I må meget gerne skrive jeres mening om programmet i denne tråd!

Med Venlig Hilsen
Tank

P.S. Håber ikke jeg har placeret denne tråd det forkerte sted, hvis jeg har, så vær venlige at bære over med mig. Tak.
Gravatar #2 - buch
17. apr. 2005 08:27
det er faktisk helt godt;)

tak for lidt freeware. opdatere den automatisk, når der er en ny version tilgænglig?

kan du ikke tilføje en techno og dance kanal. Tænke tænke, hvem spiller det?

P.S. Det er den rigtige tråd
Gravatar #3 - BurningShadow
17. apr. 2005 08:35
De franske kanaler virker. Men fransk er sgu en grimt sprog, syntes jeg, så dem hører jeg ikke ;)

DR's kanaler... "Connecting to media" og "Ready" er hvad jeg får ud af det, og det er jo ikke sindsoprivende cool :(

SkyRadio censurerer musikken, hvis kunstnerne ikke uddeler blowjobs til styret i Washington. Så den kanal er udelukket.

Så er der Radio 100FM og The Voice. Jeg kender ikke nogle af dem, så dem vil jeg prøve :)

Ellers en cool lille program, måske det kunne udvides, til at tage net TV (bl.a. TV2 live-stream)?
Gravatar #4 - buch
17. apr. 2005 08:42
#3 The voice er helt god, så den kan du sagtens høre. Det var det der før i tiden hed power fm, hvis det siger dig noget?

jeg stemmer også for en tv version, såsom discovery, 3+ og tv danmark 2 :)

og ja, jeg ved godt det er betalings kanaler.
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
17. apr. 2005 11:34

Det er helt fantastisk, jeg har længe været træt af at have DR's lille flashplayer åben for at høre P3.

Jeg har ingen problemer med at høre DR's kanaler, eller nogen af de andre.

Jeg kan se i hans profil at han er fra 1979, så han er nok vokset fra The Voice.

Og hvor vil du finde et netstream af Discovery osv.?
Gravatar #6 - The-Lone-Gunman
17. apr. 2005 11:43
Men det kunne btw være nice hvis du kunne tilføje alle DAB kanalerne, som fx http://dr.dk/dab/DRPolitik.htm osv.
Gravatar #7 - buch
17. apr. 2005 11:45
#5 det kan sikkert ikke lade sig gøre, at finde netstream af discovery, men hvis man nu selv lavede stream af kananalen :) men så skal den nok, streames via en fiber forbindelse.

update: tilføj også gerne boogie radio
Gravatar #8 - BurningShadow
17. apr. 2005 13:05

Så, så... Så stopper vi, eller kommer jeg og klasker dig en med min rollator...

Jeg har faktisk hørt The Voice siden jeg installerede RadioCenter (for 4½ time siden) :)
Gravatar #9 - The-Lone-Gunman
17. apr. 2005 13:11

Well, OK - jeg synes nu blot at jeg er for gammel til The Voice, og jeg er 18 :)

---

Forresten, så får jeg en Runtime error hvis jeg bruger "Fullscreen" knappen.
Gravatar #10 - XorpiZ
17. apr. 2005 13:15

Glimrende program :)

Har allerede taget det i brug og får ingen Runtime errors som T-L-G gør.
Gravatar #11 - speedii
17. apr. 2005 13:27
lidt nedtur den kun findes til windows?? hva med en linux version af den??
Gravatar #12 - buch
17. apr. 2005 14:56
fandt en dance station c-dance
og så er der også www.di.fm
Gravatar #13 - DUdsen
17. apr. 2005 15:23
#12 og her er så linket uden About.com's åndsvage frameset(der vist faktisk er ulovligt men). http://portal.c-dance.com/
Gravatar #14 - buch
17. apr. 2005 15:25
#13 forstår ikke hvorfor, du mener det var ulovligt?
Gravatar #15 - DUdsen
17. apr. 2005 15:26
#14 du har ikke gjort noget ulovligt men about.com må altså ikke putte reklamer på andre folks sider.
Gravatar #16 - buch
17. apr. 2005 15:30
#15 når på den måde var det ulovligt. Kunne aldrig selv finde på at gøre noget, jeg ikke måtte :) (man må godt lyve, ikke?)
Gravatar #17 - BurningShadow
17. apr. 2005 15:41

Jo, lyv du bare, men vi behøver vel ikke tro på det? :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login