mboost-dp1

Program til at få billeder til at ligne malerier?

Gå til bund
Gravatar #1 - Master
1. sep. 2009 18:43
Hej Newz'ere,

I forbindelse med en opgave stillet på min nye uddannelse (hhx) skal jeg lave et logo af et ansigt, som skal ligne et maleri. Vi har taget et billede af en klassekammerat fra siden, og nu skal vi bare bruge et gratis (!) program til at få det til at ligne et billede!

Nogle der kender et?
Gravatar #2 - izym
1. sep. 2009 18:45
Har i, helt seriøst, fået til opgave at finde et program og udføre en simpel funktion med det? Jeg håber godt nok det er et eller andet laverestående fag i har fået det for i.
Gravatar #3 - Norrah
1. sep. 2009 18:58
Download photoshop trial.. det er gratis.
Og så brug en "palette knife" effekt.

Job done!
Gravatar #4 - gnаrfsan
1. sep. 2009 19:02
#2: Mon ikke han har fået til opgave at lave et logo, og valgt at gøre det på den måde?
Gravatar #5 - Tumleren
1. sep. 2009 22:02
izym (2) skrev:
Har i, helt seriøst, fået til opgave at finde et program og udføre en simpel funktion med det? Jeg håber godt nok det er et eller andet laverestående fag i har fået det for i.

Som Gnarf siger er det sikkert bare hans måde at løse opgaven på.

Og siden hvornår er det fuldstændig uhørt at man faktisk lige lærer at bruge sådan nogle billedredigeringsprogrammer ved netop at starte med at udføre de helt basale funktioner?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login