mboost-dp1
Problemer med spil: "Warning! Your system time..."
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej
Jeg har problemer med at starte et spil, hvergang jeg prøver at starte det får jeg den her meddelse:
"Warning! Your system time appears to be incorrect, would you like to check it online against a time server?
Your system time will not be adjusted automatically. Please correct the time manually, if necessary. A reboot may be required afterwards."
Mit Windows og BIOS ure er indstillet korrekt. Nogen ide til at løse problemet?
Jeg har problemer med at starte et spil, hvergang jeg prøver at starte det får jeg den her meddelse:
"Warning! Your system time appears to be incorrect, would you like to check it online against a time server?
Your system time will not be adjusted automatically. Please correct the time manually, if necessary. A reboot may be required afterwards."
Mit Windows og BIOS ure er indstillet korrekt. Nogen ide til at løse problemet?
Har selv været ud for det samme, der var det dog årstallet jeg havde sat forkert.
Er det et meget gammelt spil?
Er det et meget gammelt spil?
Det ser ud til at det er et generelt problem med SecuROM.
Securom, kræver at din computer er sat til samme tidszoner som det land den er udgivet i.
Der er også rapporteret fejl, hvor visse datoer laver denne fejl, der kan du forsøge dig med at ændre datoen tilfældigt.
Securom, kræver at din computer er sat til samme tidszoner som det land den er udgivet i.
Der er også rapporteret fejl, hvor visse datoer laver denne fejl, der kan du forsøge dig med at ændre datoen tilfældigt.
Så er spørgsmålet bare hvilket land det er udgiver i... Google !Tror jeg ikke. Google er ikke et land... ;-)
Virker lidt skørt at skulle bruge en crack til et original spil :-S
Kan det skyldes, at det er et USB DVD drev der er sat til maskinen og der ikke er noget indbygget drev i maskinen?
Det er en ASUS Eee 1000HE - en Netbook (opgraderet til 2 GB DDR2 RAM)
Mange tak for hjælpen og de mange forslag, som Jakob Jakobsen nævner ligger problemet ved SecuROM. Håber jeg kan finde en løsning.
#13 Ikke noget problem når man har to sæt cd'er :)
Kan det skyldes, at det er et USB DVD drev der er sat til maskinen og der ikke er noget indbygget drev i maskinen?
Det er en ASUS Eee 1000HE - en Netbook (opgraderet til 2 GB DDR2 RAM)
Mange tak for hjælpen og de mange forslag, som Jakob Jakobsen nævner ligger problemet ved SecuROM. Håber jeg kan finde en løsning.
#13 Ikke noget problem når man har to sæt cd'er :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.