mboost-dp1
Problemer med Internet explorer og .NET tror jeg.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har en kammerat som skal bruge en specifik hjemmeside i forbindelse med hans arbejde.
https://nfonline.dk/Page.aspx?rep=70502
Problemet er bare at han får en fejl hver gang på han prøver.
billed af fejl
problemet eksisterer også i Firefox.
det sjove er så, at hvis hans kæreste logger på samme maskine med hendes bruger. Så virker det. Og det virker også hos mig nu.
nogle gode forslag?
Thomas
https://nfonline.dk/Page.aspx?rep=70502
Problemet er bare at han får en fejl hver gang på han prøver.
billed af fejl
problemet eksisterer også i Firefox.
det sjove er så, at hvis hans kæreste logger på samme maskine med hendes bruger. Så virker det. Og det virker også hos mig nu.
nogle gode forslag?
Thomas
Hvad med "dårlig konfigureret og dårligt kodet ASP.NET web app".
Nå ikke ?
Så må du nok nøjes med at give dem URL'en, brugernavnet med problemet og en kopi af stacktrace.
Fejlen relaterer sig til ASP.NET's adgang til Navision og et eller andet sted henter de en ref og får ikke testet for null inden de bruger den - og den er null, men det er umuligt at gætte hvad årsagen til at en eller anden ref er null uden andet end et dump.
Hvad med "dårlig konfigureret og dårligt kodet ASP.NET web app".
Nå ikke ?
Så må du nok nøjes med at give dem URL'en, brugernavnet med problemet og en kopi af stacktrace.
Fejlen relaterer sig til ASP.NET's adgang til Navision og et eller andet sted henter de en ref og får ikke testet for null inden de bruger den - og den er null, men det er umuligt at gætte hvad årsagen til at en eller anden ref er null uden andet end et dump.
men jeg synes bare det er underligt at det virker på en anden konto på samme computer, og det virker også hos mig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.