mboost-dp1

Problemer med at slette "Windows.old"

Gå til bund
Gravatar #1 - AndersGC
8. aug. 2008 17:57
Hej.
Jeg har lige geninstalleret Windows Vista, og har nu det problem at jeg gerne vil have slettet alle de gamle filer, idet jeg har backup af de vigtige af dem. Men den kan simpelthen ikke.. Den står i et stykke tid og sletter og kasserer men det ender altid med at ingenting forsvinder :S

Er der nogen som kender til problemet ?
Gravatar #2 - AndersGC
8. aug. 2008 18:21
Okay - jeg har nu fundet kilden til problemet -.-

Det viste sig at min papirkurv ikke kunne have mere end 50GB affald ^^
Gravatar #3 - laspe18
8. aug. 2008 18:49
Den tror jeg bare, vi lader stå lidt. :D
Gravatar #4 - Bornslippy
8. aug. 2008 19:39
Windows.old er når du ikke har installeret Windows Vista rent, men bare har upgraderet/opdateret din Windows XP.

Jeg vil forslå dig at boote installationen op fra DVD'en og istedet installere Vista helt fra bunden.
Så slipper du for alt gammelt crap som stadig er på din spand efter upgradering/opdatering.
Gravatar #5 - AndersGC
8. aug. 2008 21:35
#4 Problemet er jo netop: har 1) geninstalleret (havde også Vista før) og 2) bootede installation fra DVD

btw. kan stadig ikke slette noget af det.. der var bare nogle af tingene som kunne slettes, men langtfra alle :S
Gravatar #6 - spacefractal
8. aug. 2008 22:34
prøv at lave en diskoprydning på c drevet (eller hvor du har lagt Vista), eventuelt fra fejlsikret tilstand.

start / højre klik på computer / højre klik på c drev / diskoprydning.

Her skulle der være en mulighed for at fjerne den gamle installation.
Gravatar #7 - AndersGC
8. aug. 2008 22:43
#6 okay det vil jeg prøve, ska nok huske at skrive hvordan det gik, men det kommer altså ikke til at ske før i morgen.. ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login