mboost-dp1
Problemer med at slette "Windows.old"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej.
Jeg har lige geninstalleret Windows Vista, og har nu det problem at jeg gerne vil have slettet alle de gamle filer, idet jeg har backup af de vigtige af dem. Men den kan simpelthen ikke.. Den står i et stykke tid og sletter og kasserer men det ender altid med at ingenting forsvinder :S
Er der nogen som kender til problemet ?
Jeg har lige geninstalleret Windows Vista, og har nu det problem at jeg gerne vil have slettet alle de gamle filer, idet jeg har backup af de vigtige af dem. Men den kan simpelthen ikke.. Den står i et stykke tid og sletter og kasserer men det ender altid med at ingenting forsvinder :S
Er der nogen som kender til problemet ?
Okay - jeg har nu fundet kilden til problemet -.-
Det viste sig at min papirkurv ikke kunne have mere end 50GB affald ^^
Det viste sig at min papirkurv ikke kunne have mere end 50GB affald ^^
Windows.old er når du ikke har installeret Windows Vista rent, men bare har upgraderet/opdateret din Windows XP.
Jeg vil forslå dig at boote installationen op fra DVD'en og istedet installere Vista helt fra bunden.
Så slipper du for alt gammelt crap som stadig er på din spand efter upgradering/opdatering.
Jeg vil forslå dig at boote installationen op fra DVD'en og istedet installere Vista helt fra bunden.
Så slipper du for alt gammelt crap som stadig er på din spand efter upgradering/opdatering.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.