mboost-dp1

Problem med Red Alert 2

Gå til bund
Gravatar #1 - Tang
8. okt. 2004 07:50
Da jeg ville installere Red Alert 2 på min nye computer ville den ikke starte installations programmet. Den kom med beskeden at programmet havde udført en ulovlig handling.

Er der nogen der kan hjælpe mig eller i det mindste fgive mig en god forklaring på problemet?
Gravatar #2 - nightH
8. okt. 2004 07:57
ridset CD ?? windows XP med sp2 måske ? AntiVirus program der laver sjov ? ramfejl (du skriver ikke om din nye pc ellers har/har haft nogen problemer.) kom med nogle detaljer ang din maskine, ie OS,RAM,CPU,HDD (SCSI/PATA/SATA) hvis du har andet "eksotisk" udstyr.
Gravatar #3 - Tang
8. okt. 2004 14:42
dette er så min computer
-Windows XP Pro med sp2 (har dog også prøvet at slette sp2 men det gør ingen forskel)
-Abit KV8 Pro v1.1
-AMD Athlon64 3200+
-Sapphire Radeon 9800 Pro Grfikkort
Gravatar #4 - amokk
8. okt. 2004 18:51
prøv at højreklikke på setup.exe og vælg Properties -> Compatibility -> Windows 98

og start setup igen
Gravatar #5 - Tang
9. okt. 2004 12:45
Har prøvet - det hjælper ikke.
Gravatar #6 - The-Lone-Gunman
31. okt. 2004 23:28

Prøv CD'en på en anden computer. RA2 kan godt køre på XP.
Gravatar #7 - Tang
2. nov. 2004 12:23

Spillet virkede fint på min gamle computer som også kørte XP (dog Home Edition).
Gravatar #8 - TWFH
2. nov. 2004 13:53
Tident: Så er det nok bare en af de dér famøse "virker bare ikke på dit system"-tilfælde. Har selv en bunke DX8-spil som virker på min men ikke på naboens maskine - og vice versa.
Prøv evt. at tjekke for Spyware hvis du ikke allerede har gjort det, og tjek hvilke processer du har kørende i Task Manager (Ctrl + Alt + Delete). Er tit ude for at lukning af diverse skodprogrammer, som f.eks. RealPlayer/RealAgent, har løst problemet, eller i hvert fald afhjulpet symptomet på det.

Har i øvrigt lagt mærke til at folk ofte, når de får problemer efter installationen, smider SP2 ud igen. Vel at mærke Uden det løser problemet - det virker mest af alt som en desperat form for symptombehandling, og det kommer man på sigt ikke langt med.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login