mboost-dp1

Problem med HL2

Gå til bund
Gravatar #1 - gross
24. nov. 2004 22:25
Hej derude i det danske land. ja jeg var så nede og købe Half-Life 2 idag og glædede mig som en lille barn til at spille det. Det gik da også fint nok indtil jeg havde spillet ca. 15min så crasher min comp, det er sket 7 gange i løbet af 3 timer nogen gange går den ud af spillet og nogen gange genstarter min computer. Nu kommer så mit spørgsmål. er det fordi min computer ikke er stor nok, har en amd xp1800+ processor 512 ram geforce3 ti200. er min graffikkort ikke godt nok? Eller kan det være min processoer bliver for varm? er der andre der har samme problem eller er det kun min comp der er fucked?? Håber der er nogen der kan hjælpe
Gravatar #2 - ZOPTIKEREN
24. nov. 2004 22:53
Det er ikke pga. for dårligt udstyr i hvert fald. Det kan tilnærmelsesvis køres på en p4 1200mhz med gf4go med 32mb og 512MB pc2100 ram :P.
Jeg ved desværre ikke hvad der kan være dit problem
Gravatar #3 - carb
24. nov. 2004 23:01
Hvis du kan spille i 15min så har spillet jo accepteret dit hardware, så varme er nok en mere sandsynlig synder.
Gravatar #4 - west
24. nov. 2004 23:55
Ingen fejl medd ??

Jeg fik "memory could not be read" hver gang jeg startede spillet .... Saa wipede jeg min Win partition og installede igen .. op opdaterede alle drivere i processen.

Har koert perfekt siden :D
Gravatar #5 - gross
25. nov. 2004 17:13
Det kunne da være jeg skulle prøve det så
Gravatar #6 - amokk
26. nov. 2004 17:39
#4 prøv half life 2 emporio fix by ape, hvis problemet gentager sig - den patcher i hvert fald client.dll så den fejl forsvinder...

#1 virker andre spil stabilt? hvis de gør det, er det sandsynligvis ik en hardwarefejl... sørg for at opdatere din windows, din directx og dine drivere...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login