mboost-dp1

PortableApps

Gå til bund
Gravatar #1 - The-Lone-Gunman
16. aug. 2007 16:27
http://portableapps.com/

Nogen der har praktisk erfaring med disse programmer, som fx Firefox og Thunderbird.

Tænker mest på hvor effektivt det er, og om det overhovedet er brugbart.

Ellers ville det være perfekt her snart, når jeg skal på en længere rejse, og helst ikke vil være afhængig af diverse netcaféers software, som sikkert vil være IE6 osv.
Gravatar #2 - kapper_14
16. aug. 2007 16:32
Jeg bruger det på min USB pind og det virker rigtig godt.
Den gemmer firefox opsætningen på USB pinden og husker det til næste gang jeg sætter den i.
Rigtig smart og brugbart.

Bruger det meget på min skole hvor vi har Deep Freeze på maskinerner.
På den måde har jeg altid mine bogmærker og RSS feeds med mig rundt omkring selvom maskinen lukker ned og genstarter.

Kan klart anbefales fra min side.
Gravatar #3 - The-Lone-Gunman
16. aug. 2007 16:35

Ok, godt nok. Kører det også hurtigt nok? Har du en high-speed usbpind, eller bare en helt alm.?

Jeg skal alligevel ud og købe en ny nemlig. Min gamle er kun på 16 MB :)
Gravatar #4 - MiniatureZeus
16. aug. 2007 16:43
#3 Lad være med at købe de allerbilligste USB pinde, de er ikke en pind værd. Er ret surt hvis det går i stykker på din tur, og du så mister det hele.
Gravatar #5 - ZOPTIKEREN
16. aug. 2007 20:05
#1 Virker fint, jeg bruger nogle af dem på unifar og er ikke stødt på problemer eller utilgivelige hastighedsnedsættelser.
Gravatar #6 - kapper_14
17. aug. 2007 16:36
Jeg har en helt almindelig usb pind og jeg har ikke oplevet problemmer med hastigheden eller noget som helst....
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login