mboost-dp1

Photoshop CS4 vs. CS3

Gå til bund
Gravatar #1 - Zombie Steve Jobs
24. nov. 2008 11:48
Jeg downloadede en trial af Photoshop cs4 - jeg kan ikke holde ud at bruge den. Når et billede er 100% ser det uskarpt ud, men på 120% eks. er det skarp, hvad er det den laver, med de der renderinger? Muligvis er det en vanesag, men andre småtign, såsom adjustment layers, hvordan ens indstillingsmuligheder popper op virker helt forkert i forhold til CS3. Hele UI'en er faktisk irriterende. Overgangen fra CS2 var sådan stille og rolig, men CS4 virker helt argh argh.

Andre, der har irriteret sig eller vænnet sig helt til den, eller er det mig, der ikke er gået godtnok igennem mine indstillinger?
Gravatar #2 - stevns
4. dec. 2008 08:03
Jeg gir dig ret i UI ligner lo.. Synes det var bedre før. Men har ik rigitgt brugt så meget photoshop siden der kom CS4, så har ik rigitgt lagt mærke til ændringerne i funktionerne. Kun set der er tilføjet en 3D funktion.

Men synes godt nok UI er sindsygt grimt. Er også virkelig irriteret over det. Og det er lige så grimt i dreamweaver og flash -.-
Gravatar #3 - Zombie Steve Jobs
4. dec. 2008 12:43
#2 Har heldivis ikke oplevet dreamweaver, men det er virkelig som at tage et par år tilbage i tiden :(

Nå, well, den bliver ikke købt, det er helt sikkert. Men hvad, CS3 er også rar.
Gravatar #4 - johanmw
6. dec. 2008 14:36
Jeg synes godt nok at UI'et har fået et skridt i den rigtige retnnig, det virker lidt mere konsistent nu. Det med slørede billeder har jeg lige prøvet at tjekke lidt af, og jeg kan ikke se problemet?

Dreamweaver er så tungt og udueligt, at jeg ikke forstår der er nogen der stadig bruger det, når der findes så simple og rige programmer som f.eks. Coda.
Gravatar #5 - Zombie Steve Jobs
8. dec. 2008 21:32
#4 Det er som om, at den ikke renderer ale detaljerne i billedet, før man zoomer ind -det er jævnt belastende.
Gravatar #6 - johanmw
10. dec. 2008 11:48
Tanghaar (5) skrev:
#4 Det er som om, at den ikke renderer ale detaljerne i billedet, før man zoomer ind -det er jævnt belastende.

Når du zoomer ind til 100% eller videre ind til 125% osv.?

Det er meget normalt at den prøver at rendere billedet, så det ser pænere ud, ved zoom 50% 67% og sådan. Men mon ikke det kan ændreds i preferences?
Gravatar #7 - gnаrfsan
10. dec. 2008 12:05
#1: Grænsefladen renderes nu af dit grafikkort, så måske kan det være relateret til grafikkortets funktioner... Kun et gæt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login