mboost-dp1

PC-Cillin og Eudora

Gå til bund
Gravatar #1 - Yasw
11. feb. 2003 21:25
Jeg har PC-Cillin antivirus på min computer, men mailscanneren ser ud til at give problemer med Eudora.

Er POP3 Scan funktionen slået til i PC-Cillin så bliver indstillinger i mine mailaccounts i Eudora ændret, så det ikke virker. I loginname tilføjer den "/mailserverhost" og ændrer serveren til incoming til "localhost".

Det er vel klart at det er noget PC-Cillin gør, men kan man slå det fra på en eller anden måde, eller på anden vis undgå det?

Tak!
Gravatar #2 - Xanthia
12. feb. 2003 20:43
Ehm ... det ville nok være fornuftigt at du oplyste hvilket OS du sidder med?

Jeg har personligt mistet enhver tillid til PC-cillin; ud af en række sære fænomener kan bl.a. nævnes "nægtet adgang til C: med begrundelsen _your inbox stores files that can possible contain virus_", "nægtet mailscan med begrunelsen _error_" og endelig "min spand fryser sporadisk når programmet i installeret"

Mit råd: find noget andet
Gravatar #3 - Yasw
12. feb. 2003 21:29
Kører Windows 2000.
Har ellers ikke haft andre problemer med det, og når det nu engang er det program jeg har licens til vil jeg hellere forsøge at løse problemet, fremfor bare at skifte.
Gravatar #4 - west
12. feb. 2003 21:32
Har mere tillid til Trend en fx Norton ... anyways, jeg kan oplyse at det oxo forekommer med OE, både set på 98 og 2K.

Hehe, nej jeg gør ej. Men jeg kender folk der bruger OE .. :P
Gravatar #5 - Xanthia
12. feb. 2003 22:33
hmpf ... stik ild på skidtet
Gravatar #6 - Acro
13. feb. 2003 00:18
#3:
Licens til, du har da forhåbenligt ikke betalt for det? Jeg tør næsten vædde med at du har fået det pakket med et bundkort, ASUS måske, og i såfald har du jo ikke haft en omkostning på programmet.
Gravatar #7 - Yasw
15. feb. 2003 14:30
#6 - Præcis!
Men en OEM licens er stadig en licens, specielt når man har 3-4 af dem.

Men derfor kan programmet vel stadig være godt nok, og det ville nu være rart hvis det virkede.
Gravatar #8 - gylling
7. maj 2003 15:19
Du kan til enhver tid slå PC-Cillin's email scanning fra ...
Husk at rette loclahost tilbage til din ISP's indstilinger
Og for at mane kritikken voldsomt i jorden .....
Trend Micros PC Cillin er faktisk en af de få produkter der vinder den ene av-test efter den anden, og det uagtet at det KUN er bundled med div. bundkort . Jeg har kørt med den i mere end 5 år nu, og jeg har intet dårligt at sige om den !
De fleste fejl omkring disse produkter skyldes som regel en "fejl 30" ;O)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login