mboost-dp1
OSX vs. Win vs. Parallels
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Okay, der er kommet et nyt Settlers på markedet. Og det SKAL jeg spille. Sådan er det bare.
Men... jeg har en Mac og spillet er ikke kommet til OSX. Selvf.
Jeg har installeret XP og kører det gennem Parallels 4, men spillet kan jeg ikke køre pga. problemer med at lade XP allokere nok at mit grafikkorts power.
Det er selvf bootcamp, men det vil jeg helst slippe for.
Jeg gav det et go, men nu kan jeg ikke boote XP, den siger klasikkeren "Disk Error". Anyway, det problem kan jeg godt løse, jeg vil som sagt helst ikke have bootcamp og XP ind på min comp.
Så Parallels. Nogen der har nogen gode råd? Hvordan kan jeg få det til at virke?
Windows gaming gennem en virtuel maskine?
(Har en MBP)
Men... jeg har en Mac og spillet er ikke kommet til OSX. Selvf.
Jeg har installeret XP og kører det gennem Parallels 4, men spillet kan jeg ikke køre pga. problemer med at lade XP allokere nok at mit grafikkorts power.
Det er selvf bootcamp, men det vil jeg helst slippe for.
Jeg gav det et go, men nu kan jeg ikke boote XP, den siger klasikkeren "Disk Error". Anyway, det problem kan jeg godt løse, jeg vil som sagt helst ikke have bootcamp og XP ind på min comp.
Så Parallels. Nogen der har nogen gode råd? Hvordan kan jeg få det til at virke?
Windows gaming gennem en virtuel maskine?
(Har en MBP)
Klart.
Det var også det svar jeg regnede med.
Og BTW det er ikke Settlers 6, eller 5, der er nemlig seriøst ringe, men derimod Die Siedlers:Aufbruch Der Kulturen
http://www.computerbild.de/artikel/cbs-Vorschau-PC...
Findes kun på tysk
Det var også det svar jeg regnede med.
Og BTW det er ikke Settlers 6, eller 5, der er nemlig seriøst ringe, men derimod Die Siedlers:Aufbruch Der Kulturen
http://www.computerbild.de/artikel/cbs-Vorschau-PC...
Findes kun på tysk
Okay, jeg har installeret VMWare Fusion 2.0 og XP proffesionle gennem det og sidder og spiller Siedlers på tysk.
Jeg ved ikke hvad det er Fusion kan som Parallels ikke kan, men det kører og det kører godt.
Super fedt spil.
Det er blevet det rigtige Settlers 3. Nu kan jeg endelig begrave 2eren.
En god løsning hvis man ikke er så meget til Bootcamp.
Jeg ved ikke hvad det er Fusion kan som Parallels ikke kan, men det kører og det kører godt.
Super fedt spil.
Det er blevet det rigtige Settlers 3. Nu kan jeg endelig begrave 2eren.
En god løsning hvis man ikke er så meget til Bootcamp.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.