mboost-dp1
Organisere videoer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Findes der et passende program til at organisering af musikvideoer?
Så hvis jeg havde
David Hasselhoff - Du [Live].mpg
så kunne jeg tilføje "tysk" og "live" til den, og hvis jeg havde
Keld Heick - Li'son Du [Live].avi
så kunne jeg tilføje "dansk", "dansktop" og "live".
Der skulle også helst være standardfelter som kunstner og titel.
Senere vil jeg så gerne kunne vælge en 'label' (tænk gmail) og få vist alt dansktop, f.eks. til et ungdomsgilde.
Findes der sådan noget software?
Så hvis jeg havde
David Hasselhoff - Du [Live].mpg
så kunne jeg tilføje "tysk" og "live" til den, og hvis jeg havde
Keld Heick - Li'son Du [Live].avi
så kunne jeg tilføje "dansk", "dansktop" og "live".
Der skulle også helst være standardfelter som kunstner og titel.
Senere vil jeg så gerne kunne vælge en 'label' (tænk gmail) og få vist alt dansktop, f.eks. til et ungdomsgilde.
Findes der sådan noget software?
ja der findes den slags software
f.eks collectorz
spørgsmålet er bare hvormeget du vil betale for det
der findes også massere af open source software
sourceforge.net
jeg har ikke tjekket programmerne igennem på overstående link, men browsing og software-surfing er jo aldrig kedeligt
held og lykke med projektet
f.eks collectorz
spørgsmålet er bare hvormeget du vil betale for det
der findes også massere af open source software
sourceforge.net
jeg har ikke tjekket programmerne igennem på overstående link, men browsing og software-surfing er jo aldrig kedeligt
held og lykke med projektet
De ting du linker til er programmer til filmdatabaser (eller musik, bøger og alt muligt andet offline).
Det jeg leder efter er mere en filmanager med metadata, a la alle dem der skyder op til billeder.
I stedet for at indtaste alle filerne manuelt (der er temmelig mange) så leder jeg efter et program der tager udgangspunkt i filer i en mappe, som man derefter kan beskrive. F.eks. markere en bunke videoer og sige at det er "dansk".
Jeg er kommet i tanke om at picasa vist også tager videoer, jeg vil lige prøve det og se om det dur til opgaven
Det jeg leder efter er mere en filmanager med metadata, a la alle dem der skyder op til billeder.
I stedet for at indtaste alle filerne manuelt (der er temmelig mange) så leder jeg efter et program der tager udgangspunkt i filer i en mappe, som man derefter kan beskrive. F.eks. markere en bunke videoer og sige at det er "dansk".
Jeg er kommet i tanke om at picasa vist også tager videoer, jeg vil lige prøve det og se om det dur til opgaven
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.