mboost-dp1
Optage video+lyd i browser
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg skal bruge noget software der kan optage billedet af en film på nettet, plus tilhørende lyd i browseren.
Jeg har mulighed for at bruge hvilken somhelst browser hvis der skal bruges en speciel browser til formålet.
Jeg har søgt lidt på google med finder umiddelbart ikke noget, måske jeg søger på det forkerte :)
Jeg har mulighed for at bruge hvilken somhelst browser hvis der skal bruges en speciel browser til formålet.
Jeg har søgt lidt på google med finder umiddelbart ikke noget, måske jeg søger på det forkerte :)
programmet må også gerne være freeware hvis det er muligt :)
De 2 film der skal optages er følgende:
www.2girls1cup.com
og tv2 zulu comedy fight night afsnittet med simon talberg hvor de er i svingerklub.
Det skal bruges som en ond tømmermands film til en ven ;)
De 2 film der skal optages er følgende:
www.2girls1cup.com
og tv2 zulu comedy fight night afsnittet med simon talberg hvor de er i svingerklub.
Det skal bruges som en ond tømmermands film til en ven ;)
Jeg har nu fået hentet de 2 klip ned jeg skal bruge.
De ligger i .flv format, og uanset hvilken converter kan jeg ikke få dem til at ligge i .avi
De 2 klip skal klippes sammen til en film.
Jeg har ikke noget imod at arbejde i .flv men jeg har ikke noget program der kan redigere og sætte .flv filer sammen.
Er der råd for min uvidenhed?
De ligger i .flv format, og uanset hvilken converter kan jeg ikke få dem til at ligge i .avi
De 2 klip skal klippes sammen til en film.
Jeg har ikke noget imod at arbejde i .flv men jeg har ikke noget program der kan redigere og sætte .flv filer sammen.
Er der råd for min uvidenhed?
her er en online flv converter
vixy
ellers findes der sikkert en offline et sted...
google er din ven
/3214n
vixy
ellers findes der sikkert en offline et sted...
google er din ven
/3214n
Jeg fandt lige denne hvor du uploader en fil og selv vælger hvilket output format du vil have det ned i:
media-convert.com
/3214n
media-convert.com
/3214n
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.