mboost-dp1
opsætning af ftp server
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
har haft min anden bærbar til at køre som ftp server, ved hjælp af programmet BulletProof ftp server. Da den skal sælges nu, skal jeg ha lavet en ny på den bærbar jeg bruger nu.
Det driller bare lidt når jeg prøver. :(
Er CC kunde, så sidder bag deres router.
Vil gerne have hjælp til evt. at finde et andet ftp program, eller få BulletProof til at fungere.
har brugt piratgruppens guide til BulletProof ftp server, uden held.
BulletProof siger at min adresse til serveren er ftp://10.0.0.8 fordi det er den Cybercitys router giver mig, og der opstår problemet.
Det driller bare lidt når jeg prøver. :(
Er CC kunde, så sidder bag deres router.
Vil gerne have hjælp til evt. at finde et andet ftp program, eller få BulletProof til at fungere.
har brugt piratgruppens guide til BulletProof ftp server, uden held.
BulletProof siger at min adresse til serveren er ftp://10.0.0.8 fordi det er den Cybercitys router giver mig, og der opstår problemet.
okay nu kan jeg komme ind men jeg kan ikke se de filer jeg har tilføjet, har sat flueben ud for:"files" read, write, append "directories" make, list, +subdirs
edit: prøv selv, ftp://62.66.183.91
venner
messenger
edit: prøv selv, ftp://62.66.183.91
venner
messenger
Fungerer nu fint for mig. Skriver bare ftp://brugernavn:password@ip:port i adresselinjen. Kan naturligvis ikke oploade. Ved ikke hvad, der kan være galt.
EDIT: Hmm.. nuvel. Troede ikke, at den ville acceptere \\ i stedet for //. Så er dette vel en gentagelse.
Fungerer nu fint for mig. Skriver bare ftp://brugernavn:password@ip:port i adresselinjen. Kan naturligvis ikke oploade. Ved ikke hvad, der kan være galt.
EDIT: Hmm.. nuvel. Troede ikke, at den ville acceptere \\ i stedet for //. Så er dette vel en gentagelse.
ftp://brugernavn:password@ip:port virker os fint for mig i firefox nu :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.