mboost-dp1
Opkaldsprogrammer????
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
<STRONG>Der har været så meget tale om på det sidste om programmer fra ens computer der får ens telefon til at ringe til Langbortistan eller deromkring. Er der nogen der ved noget om hvordan man tjekker om man har disse programmer og hvor de kommer fra. Jeg synes personligt at det er rimeligt dårligt at der er en masse om det i TV-avisen når de så ikke engang fortæller nogle faQ om hvordan man tjekker om man har det</STRONG>
Seriøst ????
Okay ..
www.zonelabs.com ... en lille personal firewall der kommer ud og spørger dig hver gang et prog. prøver at gå på nettet. Så kan du så gi det lov eller lad vær.
Okay ..
www.zonelabs.com ... en lille personal firewall der kommer ud og spørger dig hver gang et prog. prøver at gå på nettet. Så kan du så gi det lov eller lad vær.
spørgsmål:
viker der zonealarm også på de fucking dialers (har bare aldrig prøvet det) ?? de connecter jo direkte over telefon linien. (ala bbs uden om en isp, direkte ringer man til en server et andet sted som at taste et tlf nummer).
ja ok det kan den jo nok da den stadig skal igennem en port.
Så vidt jeg ved involverer det at dit moden ringer op til en service fx et sted i caribien der ligesom sex linie osv koster måske 5 kr i minuttet.
Dvs at dit modem skal foretage en opringning.dvs at den ikke kan når du bruger linien.
Altså skal man bare unplugge lortet når du ikke bruger det hehe. ( btw er ikk sikker det er lang tid siden jeg kiggede på de damn dialers).
viker der zonealarm også på de fucking dialers (har bare aldrig prøvet det) ?? de connecter jo direkte over telefon linien. (ala bbs uden om en isp, direkte ringer man til en server et andet sted som at taste et tlf nummer).
ja ok det kan den jo nok da den stadig skal igennem en port.
Så vidt jeg ved involverer det at dit moden ringer op til en service fx et sted i caribien der ligesom sex linie osv koster måske 5 kr i minuttet.
Dvs at dit modem skal foretage en opringning.dvs at den ikke kan når du bruger linien.
Altså skal man bare unplugge lortet når du ikke bruger det hehe. ( btw er ikk sikker det er lang tid siden jeg kiggede på de damn dialers).
Hmmm.
Er der ingen der har en hurtig forklaring på hvordan man tjekker om man har disse programmer. Eventuelt et navn på filerne.
Er der ingen der har en hurtig forklaring på hvordan man tjekker om man har disse programmer. Eventuelt et navn på filerne.
Ved i noget om, om det virker hvis man har ADSL. Eller om det kun er nogle specielle internet-opkoblinger det virker på.
<STRONG>PEDERJ HAR FÅET EN GOD IDÉ MED KUN AT SKRIVE MED FED SKRIFT, SÅ JEG VIL FORESLÅ AT ALLE FREMOVER SKRIVER MED FED, KURSIV OG UNDERSTREGNING OG KUN I UPPER CASE OG AT HVER SÆTNING ER EFTERFULGT AF 15 UDRÅBSTEGN!!!!!!!!!!!!!!!</STRONG>
Doh!
Doh!
<STRONG>DEN IDE ER JEG BARE MED PAA!!!!!!!!!!!</STRONG>
<STRONG>JEG SYNES AT DET SER SEJT UD NAAR DER ER 50 POST PAA DEN HER MAADE...</STRONG>
<STRONG>JEG SYNES AT DET SER SEJT UD NAAR DER ER 50 POST PAA DEN HER MAADE...</STRONG>
<STRONG>RIGTIGE MÆND BRUGER FED, KURSIV OG SKRÅSKRIFT</STRONG>
<STRONG>RIGTIGE MÆND TAGER IKKE BACKUP</STRONG>
<STRONG>RIGTIGE MÆND SLUKKER FOR OC'EN PÅ KONTAKTEN</STRONG>
<STRONG>RIGTIGE MÆND HENTER IKKE OPDATERINGER</STRONG>
<STRONG>RIGTIGE MÆND BRUGER KAZAA</STRONG>
<STRONG>RIGTIGE MÆND SPILLER PÅ JUBII</STRONG>
<STRONG>RIGTIGE MÆND KØBER IKKE KEWLAR +HJELM</STRONG>
<STRONG>RIGTIGE MÆND FÅR SIN MOR TIL AT BETALE FOR ADSL'EN</STRONG>
<STRONG>RIGTIGE MÆND TAGER IKKE BACKUP</STRONG>
<STRONG>RIGTIGE MÆND SLUKKER FOR OC'EN PÅ KONTAKTEN</STRONG>
<STRONG>RIGTIGE MÆND HENTER IKKE OPDATERINGER</STRONG>
<STRONG>RIGTIGE MÆND BRUGER KAZAA</STRONG>
<STRONG>RIGTIGE MÆND SPILLER PÅ JUBII</STRONG>
<STRONG>RIGTIGE MÆND KØBER IKKE KEWLAR +HJELM</STRONG>
<STRONG>RIGTIGE MÆND FÅR SIN MOR TIL AT BETALE FOR ADSL'EN</STRONG>
Jeg er ikke en rigtig mand. Znøft.
Jeg skriver ikke med fed, kursiv og skråskrift
Jeg tager backup
Jeg slukker ikke min computer
Jeg henter opdateringer
Jeg bruger iMesh
Jeg bruger aldrig jubii
Jeg betaler selv for den ADSL jeg fik lagt ind hos min mor, for at jeg kunne læse min mail, når jeg besøger hende.
Jeg skriver ikke med fed, kursiv og skråskrift
Jeg tager backup
Jeg slukker ikke min computer
Jeg henter opdateringer
Jeg bruger iMesh
Jeg bruger aldrig jubii
Jeg betaler selv for den ADSL jeg fik lagt ind hos min mor, for at jeg kunne læse min mail, når jeg besøger hende.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.