mboost-dp1
Openoffice / MS office
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Yooo
Jeg har lavet en graf i Calc, og sat den ind i Writer, hvordan gør jeg, så grafen kan vises i Word ?
Jeg har gemt den som .doc, hvor der kun kommer en firkant frem.
Jeg har prøvet som .docs, samme resultat.
Når jeg åbner den i Writer ingen bøvl osv., men når de andre i min gruppe, som benytter sig af Word åbner den, kan de godt se teksten, men ikke graferne.
er der en god nem løsning på det... de andre samt lærerne vil nok ikke skifte til Oo. :-(
pfh tak
Jeg har lavet en graf i Calc, og sat den ind i Writer, hvordan gør jeg, så grafen kan vises i Word ?
Jeg har gemt den som .doc, hvor der kun kommer en firkant frem.
Jeg har prøvet som .docs, samme resultat.
Når jeg åbner den i Writer ingen bøvl osv., men når de andre i min gruppe, som benytter sig af Word åbner den, kan de godt se teksten, men ikke graferne.
er der en god nem løsning på det... de andre samt lærerne vil nok ikke skifte til Oo. :-(
pfh tak
Den er sat ind som grafik.. ( kopieret og indsat)
prøvede at gemme den som html, så lavede den graferne om til .gif billeder.
prøvede at gemme den som html, så lavede den graferne om til .gif billeder.
du ved så heller ikke hvad min forkortelse står for :-P
Jo, det kunne jeg godt. Men lidt træls.
Har fundet en løsning, jeg installere bare MSoffice under linux.. håber det virker så..hader WINE !
Jo, det kunne jeg godt. Men lidt træls.
Har fundet en løsning, jeg installere bare MSoffice under linux.. håber det virker så..hader WINE !
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.