mboost-dp1
OneNote til mac Mac OS X v10.4 Tiger?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hejsa!
Har læst et enkelt sted at microsoft i sammarbejde med apple vil levere MS oneNote til macbooks?
Er der nogle der kan bekræfte dette, eller har det bare været løse rygter?
Vil nemlig meget nødig undvære oneNote på min kommende macbook :/
Har læst et enkelt sted at microsoft i sammarbejde med apple vil levere MS oneNote til macbooks?
Er der nogle der kan bekræfte dette, eller har det bare været løse rygter?
Vil nemlig meget nødig undvære oneNote på min kommende macbook :/
Hvad er det der gør OneNote specielt fremfor en almindelig texteditor hvor man daterer sin gemte noter?
Jeg spørger bare, fordi jeg aldrig rigtigt har brugt OneNote andet end bare at skrive lidt her og lidt der, noget som man også kan med en texteditor. Someone cares to explain? Det kan sikkert en masse.
Jeg spørger bare, fordi jeg aldrig rigtigt har brugt OneNote andet end bare at skrive lidt her og lidt der, noget som man også kan med en texteditor. Someone cares to explain? Det kan sikkert en masse.
Når jeg har set folk bruge OneNote lader det til at virke rigtig godt til noter. Det er meget let at `rykke´ rundt på teskten i den forstand at man kan placere den hvor som helst. Der er flere faner til de forskellige fag og hver fane har en oversigt til det aktuelle emne.
Det virker meget overskueligt og ligetil. Langt bedre end at skrive noter i fx et work dokument eller bare i notepad.
Det virker meget overskueligt og ligetil. Langt bedre end at skrive noter i fx et work dokument eller bare i notepad.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.