mboost-dp1
On-Screen funktioner væk på IBM T60P
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Efter at have installeret Vista på en IBM T60P, som oprindelig blev født med XP Pro, er diverse On-Screen funktioner væk.
Førhen kunne jeg bl.a. se på nogle grønne bars på skærmen, når jeg bl.a. justerede volume og skærmkontrast med FN-funktionstasterne, men disse funktioner er nu væk.
Før hen kunne man hente softwaren via IBM's System Update updateprogram på computeren, men systemet er desværre ikke-funktionelt frem til juni. Jeg kan ikke se softwaren på www.lenovo.com/support heller.
Hvad kan jeg gøre, for at få løst problemet? Any suggests?
Førhen kunne jeg bl.a. se på nogle grønne bars på skærmen, når jeg bl.a. justerede volume og skærmkontrast med FN-funktionstasterne, men disse funktioner er nu væk.
Før hen kunne man hente softwaren via IBM's System Update updateprogram på computeren, men systemet er desværre ikke-funktionelt frem til juni. Jeg kan ikke se softwaren på www.lenovo.com/support heller.
Hvad kan jeg gøre, for at få løst problemet? Any suggests?
vil umiddelbar sige at det er den her du leder efter: Hotkey driver for Windows Vista, XP, 2000 - Notebooks
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.