mboost-dp1

Ny Shell til Windows 98

Gå til bund
Gravatar #1 - spunk99
30. okt. 2003 23:21
Hej, er det muligt at ændre Shell=explorer.exe til en anden Windows manager?

Findes der nogen der kræver færrer resourcer end explorer til Windows 98 eller er det kun muligt under Windows XP?

Mvh

Steen
Gravatar #2 - Gruesome
30. okt. 2003 23:30
Litestep bruger 7 MB RAM her og skulle virke med Windows 98/ME/2k/XP (har kun selv testet på ME, 2k og XP). Litestep kan findes på www.litestep.com for det meste, men ser ud til siden er nede for øjeblikket. Prøv at google lidt så skal du nok finde noget :).
Gravatar #3 - Ronson ⅍
31. okt. 2003 07:24
Gravatar #4 - Gruesome
31. okt. 2003 07:45
litestep.net er så vidt jeg ved stadig en "dummy" side hvor det kun er forsiden der er lavet færdig. Ser ud som om den stadig er det :|.
Gravatar #5 - Ronson ⅍
31. okt. 2003 10:12
#4: Nu har jeg ikke set litestep.com .. men de (litestep.net) har da alverdens ting, blandt andet en masse themes og downloads - så hvad er det helt præcist der mangler?

Jeg er da fint kommet i gang via den side.
Gravatar #6 - psa
31. okt. 2003 11:07
1) http://www.google.dk/search?q=shell+replacement&am...
2) http://www.shellcity.net/

Så er der www.deviantart.com eller www.deskmod.com (indeholder ikke shell's men en masse skins, hvorefter man så kan lede efter shell'n til)....
Gravatar #7 - Gruesome
31. okt. 2003 13:31

Jeg kan sagtens se links til de forskellige ting, men der sker ikke andet end den updater forsiden når man trykker på linket (både mozilla og alm. IE 6.0). Sådan har den været så lang tid jeg har kunnet huske.
Gravatar #8 - Gruesome
31. okt. 2003 14:03
Rettelse:

Det ser ud til man skal lave en bruger-profil på litestep.net og det har jeg ikke lige været opmærksom på.
Gravatar #9 - Ronson ⅍
31. okt. 2003 15:59
#8: Jep, man skal selvfølgelig have en brugerprofil :)
Gravatar #10 - Gruesome
31. okt. 2003 16:03

Mener jeg nu ikke er en selvfølge selvom det nu stod ret tydeligt. Jeg har bare klikket løs uden at tænke videre over det :P.
Gravatar #11 - spunk99
31. okt. 2003 23:22
tak, litestep virker ret godt på min egen computer, jeg tester det lige et par dage inden jeg tør installare det på min søsters computer.

Findes der et program så jeg kan se hvor meget ram jeg har brugt eller har fri, så jeg kan teste programmet mod Explorer?

Mvh

Steen
Gravatar #12 - Plimm3r
1. nov. 2003 12:14
www.samurize.com kan håndtere perfmons(?) i windows..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login