mboost-dp1

Ny iPhone Blog

Gå til bund
Gravatar #1 - Attip
6. aug. 2008 13:48
Hej,

Jeg har lige startet en blog, hvor jeg vil skrive reviews af iPhone apps og spil. Siden hedder iPreview.dk, og jeg håber at nogen af jer vil kigge lidt med :) Jeg regner med at skrive omkring en anmeldelse om dagen, men vil starte godt ud og skrive så mange så muligt lige her i starten.

-Anders
Gravatar #2 - MetteVoldum
6. aug. 2008 18:06
Der er andre måder at reklamere på :) Evt, ved at betale for det ...
Gravatar #3 - gentox
6. aug. 2008 18:10

I det mindste skjuler Attip ikke at det er hans egen blog.
Så hvis man endelig skal reklamere for noget man har lavet, så er det nok den bedste måde at gøre det på, nemlig at være ærlig.
Gravatar #4 - MetteVoldum
6. aug. 2008 18:14
det er selvfølgelig rigtig nok :) Men stadigvæk..
Gravatar #5 - praktikant muffe AKA pewbe
6. aug. 2008 18:47
og brugeren oprettet idag....
Gravatar #6 - MetteVoldum
6. aug. 2008 19:01
Ja, derfor reklame, men som #3 siger, er det bedre at han indrømmer det er hans og vi skal se den, end dem som siger noget i stil med:
Jeg har lige fundet den her side, bla bla bla, og synes bare den er SÅÅÅÅÅ god, synes i skal kigge, hvem mon laver sådan en GENIAL side, wow mand!!!!one!111one!!!11!
Gravatar #7 - trylleklovn
6. aug. 2008 19:05
REKLAME ::::

JAJ HAR EN MINDST LIGE SÅ SAJ BLOG PÅ ADRESSEN TRYLLEKLOVN:NET

(den er dog hosted af danmarks værste webhost *HOST* NEEDHOST.DK *HOST* så i må kun besøge den, hvis i samles om en computer og ikke reloader for hurtigt!!!!1111)

PPS::: JAJ SKRIVER NOGLE GANGE OM AJFÅNE
Gravatar #8 - Attip
7. aug. 2008 09:10
Det er sjovt, hvordan forskellige forums reagerer forskelligt på det samme indlæg. Ud af fem forums, var dette her det eneste der reagerede negativt. Men i må undskylde mange gange, at jeg tog jeres tid, og ja, selvfølgelig er det en reklame for min egen blog - men det er jo ikke sådan at jeg tjener på den? Det var egentlig bare for at være venlig, hvis dette emne interesserede folk. Men det kan jeg så se det ikke gjorde - så jeg smutter bare igen :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login