mboost-dp1
Noname-CD-R
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg vil bare lige høre om der er nogen som har erfaring med Noname brændbare CDere.
Har nemlig fundet dem her: http://wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=1
men vil ikke købe hvis det er en gang bras.
/Xabbu
Har nemlig fundet dem her: http://wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=1
men vil ikke købe hvis det er en gang bras.
/Xabbu
Godmorgen
Normalt plejer noname at være gode nok, men det kommer an på hvad du skal bruge det til, da de normalt ikke holder så længe.
Er det til backup af vigtig data vil jeg anbefale nogle lidt dyre og kendte mærker.
Men er det derimod til den blandede CD til festen, så gør det jo ikke så meget med holdbarheden.
Det er da min mening.
Normalt plejer noname at være gode nok, men det kommer an på hvad du skal bruge det til, da de normalt ikke holder så længe.
Er det til backup af vigtig data vil jeg anbefale nogle lidt dyre og kendte mærker.
Men er det derimod til den blandede CD til festen, så gør det jo ikke så meget med holdbarheden.
Det er da min mening.
De skal primært bruges til spil og musik CDere og ikke ligefrem noget vigtigt. Når du siger at de ikke holder så længe hvor længe er det så? Er det 1 måned eller er det 3 år?
Vil lige tilføje at det er 700mb og så er der 100 stk. for 199 ,-
Linket passer ikke da det bare er til forsiden af butikken.
Linket passer ikke da det bare er til forsiden af butikken.
jeg vil tillade mig at kommentere dit spørgsmål...
du efterspørger erfaringer med kvaliteten af Noname CDer... Efter som noget er Noname, er det en ukendt producent som ikke har lagt navn til. dvs. at du ikke ved om den cd du køber er lavet på fabrik A, B eller C... og dermed kan erfaringer, noname-produkter imellem, ikke sammenlignes...
du efterspørger erfaringer med kvaliteten af Noname CDer... Efter som noget er Noname, er det en ukendt producent som ikke har lagt navn til. dvs. at du ikke ved om den cd du køber er lavet på fabrik A, B eller C... og dermed kan erfaringer, noname-produkter imellem, ikke sammenlignes...
#6 så er det da et uopfindsomt navn... Noname er betegnelsen for produkter af ukendt oprindelse, også kaldet "bambus", ville det da være meget dårlig markedsføring, at lade sine produkter høre ind under dette navn... medmindre man self. vil fortælle kunderne at de ikke skal forvente for meget af kvaliteten....
BTW jeg har selv lige bestilt 100 stk verbatim datalife 80 mins, 229 kr hos wesellcd.com... tror ikke det er værd at spare de 30 kr som man sparer ved at købe noname...
nu vi er ved snakken. er der nogen der ved hvad forskel der er på verbatim datalife og datalife plus? ud over merprisen på over 50 øre pr skive
BTW jeg har selv lige bestilt 100 stk verbatim datalife 80 mins, 229 kr hos wesellcd.com... tror ikke det er værd at spare de 30 kr som man sparer ved at købe noname...
nu vi er ved snakken. er der nogen der ved hvad forskel der er på verbatim datalife og datalife plus? ud over merprisen på over 50 øre pr skive
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.