mboost-dp1

NFS - Underground PROBLEM!!!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - casio151
10. jan. 2004 14:37
Jeg har fået NFS Underground, og har instillet computeren til Engelsk(Australsk), som der står at man skal gøre... Jeg har spillet spillet i snart en måned, men nu vil spillet ikke starte op igen. Hvordan kan det være?
Gravatar #2 - commy
10. jan. 2004 14:39
... fordi det er en piratkopi? hvis du aligevel har spillet det i en månede, så køb dog spillet og støt softwarefirmaerne.
Gravatar #3 - Wolly
10. jan. 2004 19:52
#2 LOL... Lige mine ord... Lad være med at wine hvis en piratkopi ikke virker!!!!
Gravatar #4 - TWFH
10. jan. 2004 22:21
... eller, vælg et andet sted at gøre det. Måske på EA's supportforum, jeg er sikker på de vil være særdeles lydhøre over for "problemet" :)
Gravatar #5 - mondeoal
19. jan. 2004 01:05
SÅ SÅ jeg har samme problem med Freedomfighters og Hitman 2 og de er org.. det var efter jeg har formattet mine HD
Gravatar #6 - Wolly
19. jan. 2004 15:36
"og har instillet computeren til Engelsk(Australsk), som der står at man skal gøre..."

Det står der f... ikke på et originalt spil!
Gravatar #7 - <3Thinkpads
2. feb. 2004 16:59
#6:
Jo det står der, i *.nfo'en;)
Gravatar #8 - gizand
23. apr. 2004 13:05
Jeg har haft det samme problem med orig. cd og måtte finde en opdatering til det og det hjalp mig med at kunne starte spillet op igen.
Det er ellers et fedt spil :)
Gravatar #9 - amokk
29. apr. 2004 23:23
#5 du er ikke for snu... så du sidder på et offentligt site og indrømmer at dit NFS er en ulovlig kopi?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login