mboost-dp1
netværkskort-driver ?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej med jer på Newz!
- Igår der satte jeg den Vista CD i min anden computer, som jeg havde fået med. Det gik helt fint og systemet blev geninstalleret på ny, men da jeg så ville de om der var nogle opdateringer på Windowsupdate kunne jeg ikke komem på nettet, jeg kunne ikke oprette forbindelse til noget trådløst netværk. Jeg kan heller ikke med ledning.
- hvad kan der være galt?
- Jeg takker på forhånd!
- Igår der satte jeg den Vista CD i min anden computer, som jeg havde fået med. Det gik helt fint og systemet blev geninstalleret på ny, men da jeg så ville de om der var nogle opdateringer på Windowsupdate kunne jeg ikke komem på nettet, jeg kunne ikke oprette forbindelse til noget trådløst netværk. Jeg kan heller ikke med ledning.
- hvad kan der være galt?
- Jeg takker på forhånd!
Det vil jeg så gøre ;).
Det der står på kassen om netkortet er:
Integreret WLAN IEEE 802.11n Draft. (Med op til 300MBit/s, IEEE 802.11b/g kompatibel)
- Jeg håber det hjælper, ellers så skal du bare sige hvad jeg skal gøre :)
Det der står på kassen om netkortet er:
Integreret WLAN IEEE 802.11n Draft. (Med op til 300MBit/s, IEEE 802.11b/g kompatibel)
- Jeg håber det hjælper, ellers så skal du bare sige hvad jeg skal gøre :)
Det lyder som noget onboard wifi dertil skal vi bruge en af følgende.:Jonasdonbaek (3) skrev:Jeg håber det hjælper, ellers så skal du bare sige hvad jeg skal gøre
Hvis du ved hvilket (mærke og model) bundkort der sidder i
ellers
Hvis det er en komplet købt computer så hvilken mærke og model den er.
burde kunne findes her: http://www1.medion.de/downloads/?lang=dk_neu
Kan dog ikke lige finde noget ud fra det modelnummer du har opgivet.
Kan dog ikke lige finde noget ud fra det modelnummer du har opgivet.
Jeg har nu downloadet to drivere og instaleret dem, men jeg kan kun få forbindelse til internettet med Kabel.
hmm? - jeg er lidt lost..
hmm? - jeg er lidt lost..
#7 Ok det er fordi at "kabel" netkortet og wifi netkortet er 2 helt forskellige netkort dvs. de skal have hver især en driver. Som det står nu, har du nu fået lagt driver ind til "kabel(LAN) netkortet" så du mangler at installere wifi netkortets driver.
Nu er det så en stationær computer du har, så man skal bruge seriel nummeret for at søge efter drivere på den side "D_V" har været så venlig at poste. Så jeg kan desvære ikke lige poste et link direkte derind hvor den kunne være.
Nu er det så en stationær computer du har, så man skal bruge seriel nummeret for at søge efter drivere på den side "D_V" har været så venlig at poste. Så jeg kan desvære ikke lige poste et link direkte derind hvor den kunne være.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.