mboost-dp1

Nemkonto

Gå til bund
Gravatar #1 - bogo457
8. nov. 2008 07:09
Mit problem er at når jeg har ændret mit kontonummer og trykker gem, kommer der en ny side med følgende tekst "denied access outside a permitted url subpath" jeg køre med xp, nogle som kan vil hjælpe?

Mvj Ole
Gravatar #2 - Cloud02
8. nov. 2008 07:36
Jeg tror at du skal snakke med din bank om at lave din nye konto om til en nemkonto.
Gravatar #3 - stargate
8. nov. 2008 08:24
#1 Din Nemkonto er det det offenlige bruger til at udbetale penge til dig f.eks skat/børnepenge og alle de andre ting .

Jeg vil forslå du tager ned på din lokale borgerservice og tager en snake med dem
Gravatar #4 - Dreadnought
8. nov. 2008 08:29
Stargate (3) skrev:
Jeg vil forslå du tager ned på din lokale borgerservice og tager en snake med dem

Hvilken platform spiller man snake på hos borgerservice?
Gravatar #5 - Emil Melgaard
8. nov. 2008 10:06

Når du siger at du ændrer dit kontonummer, er det så ved at logge ind på www.nemkonto.dk ?

Normalt bør banken sørge for at angive hvad din Nemkonto er, men hvis de heller ikke kan finde ud af det, bør du nok kontakte Nemkonto. Kontaktinfo står i bunden af www.nemkonto.dk .
Gravatar #6 - myplacedk
8. nov. 2008 11:06
Jeg gætter på at det er i din netbank du forsøger at angive din nemkonto. I så fald kontakter du lige bankens support, og siger at der er et teknisk problem.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login