mboost-dp1

!!!!MSN Spørgsmål!!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - Jack Almskov
12. okt. 2005 15:41
Nu gider jeg ikk flere rygter!!
Passer det at det kommer til og koste penge og bruge MSN?? Jeg kan nemlig ikk finde noget om det!!
Gravatar #2 - Kadann
12. okt. 2005 15:46
Hvis du ikke kan finde noget på det, hvad siger det dig så? :)
Gravatar #3 - mrmorris
12. okt. 2005 15:48
#1 Ja, du kan overføre til konto nr. 0975 001554665. :p
Gravatar #4 - ZOPTIKEREN
12. okt. 2005 15:50
Nej det passer ikke, sålænge Microsoft ikke selv officielt melder noget ud om det. Btw, løsningen på dit problem er at slette de kontaktpersoner som sender de beskeder til dig. Du kunne også skifte msn protokollen ud med en bedre og slippe for at dem med IK<75.
Gravatar #5 - buch
12. okt. 2005 15:53
nej, sådan noget kan også pisse mig af, at folk kan finde på at starte sådan nogen virkelig uinteligente kæde-beskeder :@

Og når folk ikke kan læse noget om det, tror de bare at de ikke lige kan finde det og sender det så derfor videre..
Gravatar #6 - Blinklys
12. okt. 2005 16:05
Selv hvis det var sandt, hvad er der så at egentlig at tabe? Ville du virkelig savne den fantastiske rystefunktion, animerede piger på snowboards, folks i stigende grad hæslige custom emoticons og daglige reklamer fra The Coca-Cola Company?

MSN er blevet en rigtig poptøs-messenger - skift IM i dag, mens din sjæl stadig er nogenlunde intakt! :P
Gravatar #7 - DUdsen
12. okt. 2005 16:19
#1 Ja og nej, MS regner svjv med at basis versioen vil forblive gratis, men der kommer måske en plus version, og så planligger de vist en opera lignende model med reklamer i den "gratis" udgave, mens man kan betale for at slippe for reklamerne.

MSM mobile derimod kommer vist nok til at koste penge, men det er mugligvis afhængigt af ydbyder og den slags.
Gravatar #8 - Indox
12. okt. 2005 20:52
Jeg blokerede og slettede alle, der sendte mig den hjernelamme kædebesked.
Det siger lidt om folks intelligens, når de bare sender sådan en besked videre uden at tænke nærmere over det.
Gravatar #9 - Jack Almskov
12. okt. 2005 22:23
Tak for svarene!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login