mboost-dp1

MSN iaften mellem 21-23 ??

Gå til bund
Gravatar #1 - martinussen
16. sep. 2003 17:59
"Log af MSN mellem 21.00 - 23.00 på grund af den nye "PacMan" virus angriber alle på MSN og stjæler Passwords, CD-Keys, og gør systemet ustabilt. Send denne besked videre til alle i din MSN for hvis bare en på din liste for virussen går den videre til dig."
Denne besked har jeg fået tre-fire gange over msn idag.. Skal jeg tro på den (?) Nogle der har hørt noget?
Gravatar #2 - steffen.larsen
16. sep. 2003 18:06
Jeg har slet ikke hørt noget om det, og jeg tvivler kraftigt på at der er hold i den historie ;) Lyder som endnu et "kædebrev"...
Gravatar #3 - dyg
16. sep. 2003 18:12
Det lyder meget kraftigt som endnu en Hoax...
Gravatar #4 - Yasw
16. sep. 2003 18:38
Ja fik den også, og det er garanteret bare nogen der keder sig. Men hvis det kan få de små drenge til at slukke for deres computer i aften, så har det da været godt for noget :D
Gravatar #5 - west
16. sep. 2003 19:06
Send denne [besked / mail] videre til alle i din [MSN / kontaktbog / etc]

De magiske ord. Har endnu aldrig stødt på en seriøs advarsel hvor denne sætning indgik ....

Derudover ville MS jo nok have advaret imod, de har jo for vane at spamme løs når det angår MSN .. (fik 7-8 mails på 1 dag fra MS ang. noget MSN pis, husker ikke hvad, for et par uger siden. Og får, hver gang jeg logger på MSN nu, en fuckin belastende besked om at jeg skal opgradere til nyeste version. Ja flot MS, jeg kører GAIM .. !!)
Gravatar #6 - hundeboll
16. sep. 2003 20:39
ARGH !
Hader den besked. Bruger både GAIM og miranda*, men den er umulig at blokke !

* Er ved at smide Gentoo på min bærbare, så det er helt slut med windows og dermed Miranda ;o)
Gravatar #7 - The-Lone-Gunman
16. sep. 2003 20:49
AAARGGH!!! Man må IKKE (som i IKKE NIKKE NEJ) sende den slags vidre!!!

Så er der instant BLOK! STOOOP!!! Også de der på SMS, "Send denne besked til 100 af dinne venner, fordi du er en lalle-glad idiot!"

Eller en eller anden FUCKING e-mail med en hoax side som en eller anden skole pige er blevet sur over og vil have lukket.

- Send dette post til alle dine venner, OG DØ!!
Gravatar #8 - Yasw
16. sep. 2003 21:02
Jeg ved ikke om det blot er en tilfældighed, med siden jeg opdaterede til GAIM 0.68 har jeg ikke fået den der besked om at jeg skal opdatere Messenger. Er dog så kun et par dage siden.
Gravatar #9 - martinussen
16. sep. 2003 21:16
fair nok..

Jeg har ikke videre sendt den, for jeg var sgu lidt kritisk..

Men det her vil jeg da lige prøve:
"- Send dette post til alle dine venner, OG DØ!!"

Dog lidt provo, da jeg ingen venner har..
Gravatar #10 - Xanthia
16. sep. 2003 22:25

Hvis du ingen venner har, hvad skal du så med en messenger? Skrive med dine fjender:p?
Gravatar #11 - Boggie
17. sep. 2003 06:36

du skal bare sætte miranda (eller gaim hvis den kan) til at bruge msn-protokol v. 8, så får du den ikke mere.

I miranda skal du bare hente en ny msn-plugin, og sætte et kryds i konfigurationen. Gaim kender jeg desværre ikke.
Gravatar #12 - Cyrack
17. sep. 2003 06:54
"Send denne besked videre til 60.000 personer inden 10 sekunder, ellers bliver du enormt dårlig til Ludo"....

Hader alle de latterlige kæde-sms'er man får, så sjovt er det jo heller ikke at bruge sine penge på det, og det er ikke blevet bedre efter Telia kom med deres Xpress abbo.... :-(
Gravatar #13 - martinussen
17. sep. 2003 09:33
#10 argh.. Jeg har ikke kun fjender der på.. heldigvis..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login