mboost-dp1
MSN iaften mellem 21-23 ??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
"Log af MSN mellem 21.00 - 23.00 på grund af den nye "PacMan" virus angriber alle på MSN og stjæler Passwords, CD-Keys, og gør systemet ustabilt. Send denne besked videre til alle i din MSN for hvis bare en på din liste for virussen går den videre til dig."
Denne besked har jeg fået tre-fire gange over msn idag.. Skal jeg tro på den (?) Nogle der har hørt noget?
Denne besked har jeg fået tre-fire gange over msn idag.. Skal jeg tro på den (?) Nogle der har hørt noget?
Jeg har slet ikke hørt noget om det, og jeg tvivler kraftigt på at der er hold i den historie ;) Lyder som endnu et "kædebrev"...
Ja fik den også, og det er garanteret bare nogen der keder sig. Men hvis det kan få de små drenge til at slukke for deres computer i aften, så har det da været godt for noget :D
Send denne [besked / mail] videre til alle i din [MSN / kontaktbog / etc]
De magiske ord. Har endnu aldrig stødt på en seriøs advarsel hvor denne sætning indgik ....
Derudover ville MS jo nok have advaret imod, de har jo for vane at spamme løs når det angår MSN .. (fik 7-8 mails på 1 dag fra MS ang. noget MSN pis, husker ikke hvad, for et par uger siden. Og får, hver gang jeg logger på MSN nu, en fuckin belastende besked om at jeg skal opgradere til nyeste version. Ja flot MS, jeg kører GAIM .. !!)
De magiske ord. Har endnu aldrig stødt på en seriøs advarsel hvor denne sætning indgik ....
Derudover ville MS jo nok have advaret imod, de har jo for vane at spamme løs når det angår MSN .. (fik 7-8 mails på 1 dag fra MS ang. noget MSN pis, husker ikke hvad, for et par uger siden. Og får, hver gang jeg logger på MSN nu, en fuckin belastende besked om at jeg skal opgradere til nyeste version. Ja flot MS, jeg kører GAIM .. !!)
AAARGGH!!! Man må IKKE (som i IKKE NIKKE NEJ) sende den slags vidre!!!
Så er der instant BLOK! STOOOP!!! Også de der på SMS, "Send denne besked til 100 af dinne venner, fordi du er en lalle-glad idiot!"
Eller en eller anden FUCKING e-mail med en hoax side som en eller anden skole pige er blevet sur over og vil have lukket.
- Send dette post til alle dine venner, OG DØ!!
Så er der instant BLOK! STOOOP!!! Også de der på SMS, "Send denne besked til 100 af dinne venner, fordi du er en lalle-glad idiot!"
Eller en eller anden FUCKING e-mail med en hoax side som en eller anden skole pige er blevet sur over og vil have lukket.
- Send dette post til alle dine venner, OG DØ!!
Jeg ved ikke om det blot er en tilfældighed, med siden jeg opdaterede til GAIM 0.68 har jeg ikke fået den der besked om at jeg skal opdatere Messenger. Er dog så kun et par dage siden.
fair nok..
Jeg har ikke videre sendt den, for jeg var sgu lidt kritisk..
Men det her vil jeg da lige prøve:
"- Send dette post til alle dine venner, OG DØ!!"
Dog lidt provo, da jeg ingen venner har..
Jeg har ikke videre sendt den, for jeg var sgu lidt kritisk..
Men det her vil jeg da lige prøve:
"- Send dette post til alle dine venner, OG DØ!!"
Dog lidt provo, da jeg ingen venner har..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.