mboost-dp1
Mp4 fil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
XorpiZ (4) skrev:Ikke nødvendigvis. En del overvågningsproducenter bruger lukkede formater til deres videoer.
Kan man køre med lukkede formater og så stadig gemme dem under "normale" extensions?
Installer k-lite codec pack så burde VLC player kunne spille dem, installerer det altid når jeg gør pc klar for folk, spiller praktisk taget alt....
Link: http://www.free-codecs.com/k_lite_codec_pack_downl... installer den der hedder full.
Link: http://www.free-codecs.com/k_lite_codec_pack_downl... installer den der hedder full.
Mp4 er, ligesom mkv, avi og mange andre extensions kun en container.. Så kan du smide et hav af forskellige codecs ind.
Mp4 er, ligesom mkv, avi og mange andre extensions kun en container.. Så kan du smide et hav af forskellige codecs ind.
Har nu prøvet at installere K-lite med media player lite på min pc og når den skal starte filen, så siger den "cannot render the file" .
Så jeg skal nok havde fat i manualen og se hvad det kan være, ejeren snakket om at man også kunne gemme det som enten avi og mener det var h264.
Ville det være nemmere med et andet format eller bliver de pakket ens uanset format.
Så jeg skal nok havde fat i manualen og se hvad det kan være, ejeren snakket om at man også kunne gemme det som enten avi og mener det var h264.
Ville det være nemmere med et andet format eller bliver de pakket ens uanset format.
#12 Jeg vil kigge på det når jeg lige får fat i ham der har givet mig filerne :)
#13 Det giver mig ikke meget info på de filer kun
Fulde navn : H:\\1-20140608080800.mp4
Format : MPEG-PS
Filstørrelse : 147 MiB
Lyd #1
ID : 193 (0xC1)
Format : MPEG Audio
Komprimeringstilstand : Lossy
Ved ikke om i kan bruge det til noget :)
#13 Det giver mig ikke meget info på de filer kun
Fulde navn : H:\\1-20140608080800.mp4
Format : MPEG-PS
Filstørrelse : 147 MiB
Lyd #1
ID : 193 (0xC1)
Format : MPEG Audio
Komprimeringstilstand : Lossy
Ved ikke om i kan bruge det til noget :)
Har du prøvet virtualdub eller virtualdub-mpeg2?
Kan du uploade et klip så vi andre kan finde et program at åbne det med?
Har du prøvet #12s forslag?
Kan du uploade et klip så vi andre kan finde et program at åbne det med?
Har du prøvet #12s forslag?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.