mboost-dp1

mistet usb

Gå til bund
Gravatar #1 - flippo
13. aug. 2007 14:41
hej derude

jeg har deværre lige mistet min usb. Der er bestemt en fil jeg meget gerne vil have tilbage. Filen er et word dokument og jeg kan se filen inde under seneste dokumter i word, men jeg kan dog ikke få den fremkaldt da den siger noget med destination. Jeg vil bare høre om der en der enten kender et program som kan få den frem, eller om i ved om windows har lagt en backup af den et sted.
Gravatar #2 - HardcoreWizard
16. aug. 2007 11:59
Det lyder desværre ikke sandsynligt. Du har formentlig gemt den direkte på din USB-disk, og derfor kan Word ikke finde den når du forsøger at åbne den via "seneste dokumenter".
Jeg skal ikke kunne sige om der er en backup-funktion i Word som jeg ikke kender (bruger normalt Open Office) , men jeg mener at automatiske backups pr. default ligger samme sted som dokumentet, blot i skjulte filer.

Mit råd er at du for fremtiden altid gemmer dine dokumenter mindst to steder. Filer på bærbare enheder og medier skal _altid_ være gemt mindst ét andet sted. Se evt. efter gratis backupløsninger på nettet, hvor du kan få lidt storage til dine dokumenter.

Jeg har længe gjort det, at jeg har haft et billigt webhotel med ftp-adgang. Du kan næsten altid få adgang til ftp fra næsten alle computere, og kan derfor let lave sikkerhedskopier. De fleste webhoteller har endda også egne daglige backups af alle kunders data, så der er du rigtig godt sikret.
Gravatar #3 - siliankaas
16. aug. 2007 12:30
Mistet som i mistet eller mistet som i defekt?
Hvis din USB disk er defekt er der (måske) en chance for at hive filen ud alligevel..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login