mboost-dp1
Min computer kan ikke logge ind(XP)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hejsa,
Jeg har et problem med mit Windows XP. Hver gang jeg prøver at logge ind, så logger den automatisk ud igen med det samme. Altså, jeg trykker på min bruger og så står der "dine personlige indstillinger indlæses" og så står der "logger ud" og så er jeg tilbage hvor jeg startede. Det tager cirka 2-3 sekunder for den at gøre det. Jeg har prøvet i fejlsikret tilstand at logge ind, men også på den fremkommende administrator konto gør den det samme!
Hvad fanden skal jeg gøre? Jeg har prøvet at geninstallere Windows XP uden det gjorde en forskel. Jeg vil ikke formatere, så hvis nogen har en idé er jeg meget taknemmelig!
Jeg har et problem med mit Windows XP. Hver gang jeg prøver at logge ind, så logger den automatisk ud igen med det samme. Altså, jeg trykker på min bruger og så står der "dine personlige indstillinger indlæses" og så står der "logger ud" og så er jeg tilbage hvor jeg startede. Det tager cirka 2-3 sekunder for den at gøre det. Jeg har prøvet i fejlsikret tilstand at logge ind, men også på den fremkommende administrator konto gør den det samme!
Hvad fanden skal jeg gøre? Jeg har prøvet at geninstallere Windows XP uden det gjorde en forskel. Jeg vil ikke formatere, så hvis nogen har en idé er jeg meget taknemmelig!
Jeg kan ikke rigtig hjælpe dig med dit problem, det lyder sgu sært, men hvis du har en lovlig Windows, så ring til Microsoft's danske kundeservice.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;...
Jeg har fAet samme problem pA en computer jeg er supporter pA.. D>
Jeg har fAet samme problem pA en computer jeg er supporter pA.. D>
jeg har det samme problem. Hvad kan man gør for at kunne komme ind på sin computer? Jeg har prøvet alt!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.