mboost-dp1

messenger til UIQ system

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
1. jan. 2007 18:02
Skal bruge en messenger klient der kan benyttes på min p990i.

Programmet skal ikke være "agile messenger" eller "IM+"
Disse 2 programmer er afprøvet, og får min mobil til at chrashe.

Programmet de bruger på de "3" mobilerne kunne jeg enlig godt tænke mig, for at se om det fungere på min også.
Jeg har et 3 abb. men somsagt var programmet ikke instaleret da jeg modtog min mobil.

Hvis jeg ikke får fat i programmet "3" benytter eller får det til at virke, søger jeg andre alternativer- som benytter min wlan forbindelse til at være online.
Gravatar #2 - MiniatureZeus
1. jan. 2007 18:39
hvis det er en tre branded mobil du har, altså med 3 softwaren indlagt, kan du bare smutte ned i den nærmeste 3 forretning. så installere de det for dig med det samme! Er ikke sikker på at du kan gøre det i in-store forretningerne (altså dem som er i bilka f.eks.)
Gravatar #3 - buch
3. jan. 2007 10:18
De skilter med kun at få udvalgte modeller kan benytte deres msn klient.
Overhørte en samtale mellem 2 andre, hvor en ekspedient siger at der er nogen små fejl i deres software, der gør at den ikke er 100% klar endnu til de andre 3 mobiler, men at det ikke ville være umuligt at benytte den.

Kunne dog godt tænke mig selv at finde disse "fejl" og se hvor slemt det er for at måske kunne leve med dem.

Er det en del af deres firmware, eller installeres det sepperat?
Hvis det installeres seperat, kunne det være lækkert hvis nogen kunne smide installations filen op et sted.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
3. jan. 2007 13:26
Altså mener min far har msn fra 3 på sin P990i, men skal da lige undersøge det :) Ihvertfalds så er det hele firmwaren som skal skiftes.. på min k800i var det indlagt fra starten, men jeg kunne først bruge det en måned efter tror jeg... men en af mine venner fik en firmware opd får at få det på..
Gravatar #5 - buch
3. jan. 2007 16:10
Kunne godt tænke mig at få original firmware på mobilen hvertfald. Det der 3 firmware pis har jeg en mistanke om gør den utrolig langsom- specielt under opstart.

Kan man stadig benytte "planet 3" med original firmware?
Gravatar #6 - MiniatureZeus
3. jan. 2007 19:55
Nå har lige været sammen med min far og han har msn på sin p990i dog igennem planet 3.

P-serien er generelt meget langsom til at starte op og slukke, det er faktisk alle nyere sony ericsson telefoner. Min egen K800i med 3 firmware er omkring 15 sekunder til at starte op, hvor imod min vens K800i uden 3 firmware er op til 20 sekunder om at starte fuld op. Altså efter man har trykket pinkode og indtil man kan komme ind de forskellige menuer.

Nej du kan ikke bruge nogen af 3's tjenester uden deres egen firmware. (f.eks. kan du ikke komme på planet 3(=http://mobil.3.dk/planet) med Opera Mini / Opera Mobile eller bruge musikafspileren) Desuden så bortløber garanti og reklamationsretten hvis du ændre firmware.
Gravatar #7 - buch
4. jan. 2007 20:29
hvordan benytter han det igennem planet 3? jeg forsøgte nemlig i dag, og der kom jeg bare ind på en side der beskrev hvordan man benytter det på de telefoner det understøttes af.
Gravatar #8 - MiniatureZeus
4. jan. 2007 21:26
hmm ved jeg sq ikke... kan sq egentlig godt være at han bruger webmessenger istedet.. det er jo arbejdet som betaler teleregningen, så han er jo ligeglad med prisen :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login