mboost-dp1
Messenger Gadget (WLM Gadget)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
En af mine venner står bag dette vidunder af en gadget.
Det er Windows Live Messenger Gadget og den har været undervejs i et stykke tid, med en del test faser, og er det fortsat.
Men den er nået rigtig langt ifht. starten og synes den skal ha' sig lidt omtale.
Microsoft har også haft denne gadget med til nogen demo'er af deres nye Windows Vista så der begynder så småt at vise sig en del interesse rundt omkring.
Men synes alle med Windows Vista (x86) skulle tage sig et kig på den her gadget og prøve den, og evt. melde sig til forummet/fora (aner ikke hvad der er mest rigtigt så i får begge ord :D) og give lidt feedback.
Kan sige der snart skulle være en version 20 på vej.
Install Notes:
Installér Connectoren (Cener Connector V1) først og dér efter installér selve WLM Gadget (00015 Hotfix).
Support: Windows Vista x86 (x64 kommer snart)
Download Her
Gadget I Brug
Det er Windows Live Messenger Gadget og den har været undervejs i et stykke tid, med en del test faser, og er det fortsat.
Men den er nået rigtig langt ifht. starten og synes den skal ha' sig lidt omtale.
Microsoft har også haft denne gadget med til nogen demo'er af deres nye Windows Vista så der begynder så småt at vise sig en del interesse rundt omkring.
Men synes alle med Windows Vista (x86) skulle tage sig et kig på den her gadget og prøve den, og evt. melde sig til forummet/fora (aner ikke hvad der er mest rigtigt så i får begge ord :D) og give lidt feedback.
Kan sige der snart skulle være en version 20 på vej.
Install Notes:
Installér Connectoren (Cener Connector V1) først og dér efter installér selve WLM Gadget (00015 Hotfix).
Support: Windows Vista x86 (x64 kommer snart)
Download Her
Gadget I Brug
Fed ide:)
har også undret mig hvorfor der ikke automatisk var sådan en...
btw hvordan har du fået den mac bar neden under?
har også undret mig hvorfor der ikke automatisk var sådan en...
btw hvordan har du fået den mac bar neden under?
2#:
Det er en af de mange Docks som efterhånden findes...
Den jeg bruger er RocketDock.
#3:
Den har været under vejs i 2 måneders tid, så det er nok ikke den samme.
Har kun set meget tidlige screenshots af vista hvor der var en gadget til messenger, også en anden som ikke rigtig nåede videre med samme idé.
Så kan du smide et link til den anden gadget, hvis du har et?
Det er en af de mange Docks som efterhånden findes...
Den jeg bruger er RocketDock.
#3:
Den har været under vejs i 2 måneders tid, så det er nok ikke den samme.
Har kun set meget tidlige screenshots af vista hvor der var en gadget til messenger, også en anden som ikke rigtig nåede videre med samme idé.
Så kan du smide et link til den anden gadget, hvis du har et?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.