mboost-dp1
Messenger 6.1: Problemer med "stemmesamtale"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej
Jeg kan ikke få "stemmesamtale" til at fungere under Messenger 6.1. Jeg får beskeden "Opretter forbindelse til...." og efter 45 sekunder bliver forbindelsen afbrudt. Nogle gange med beskeden "Der er problemer med netværket eller computeren du forsøget at få forbindelse til. Prøv senere". Hvad kan fejlen være. Vi bruger begge version 6.1 og QoS pakkeplanlægning er de-aktiveret i netværksindstillingerne. Hvad er problemet?
Jeg kan ikke få "stemmesamtale" til at fungere under Messenger 6.1. Jeg får beskeden "Opretter forbindelse til...." og efter 45 sekunder bliver forbindelsen afbrudt. Nogle gange med beskeden "Der er problemer med netværket eller computeren du forsøget at få forbindelse til. Prøv senere". Hvad kan fejlen være. Vi bruger begge version 6.1 og QoS pakkeplanlægning er de-aktiveret i netværksindstillingerne. Hvad er problemet?
Opdatering: Jeg har fået det til at virke med én der har Messenger v5.0 - der er iøvrigt aldrig problemer med at bruge webcam.
det kan være alt muligt! men primært er det firewalls/router/nat som er fejlkonfigureret eller slet ikke konfigureret!
#2 Hvis det virker med en anden med v5.0 så prøv at check om det virker for ham med 5.0 med den anden bruger du ikke kan få det til at funge med.
Hvis det ikke gør er det den brugers netværksindstillinger der laver fisk i det - hvis ikke er det sikkert en feature i MS Messenger klienten.
Hvis det ikke gør er det den brugers netværksindstillinger der laver fisk i det - hvis ikke er det sikkert en feature i MS Messenger klienten.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.