mboost-dp1
MEDIA PLAYER 10!!! HJÆLP!!!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har installeret Windows Mediaplayer 10, oog har fortrudt noget så grusomt, og vil gerne have 9.0 igen... gider ikke formatere min HD for det, endnu, så hvis der er nogen der ved hvordan jeg kommer af med 10'eren ville jeg være meget taknemmelig...
Har prøvet at fjerne MP via tilføj/fjern programmer, og så fjern/installer valgfri windowskomponenter, men kan ikke få det ti lat virke.. HJÆLP`!!!
Har prøvet at fjerne MP via tilføj/fjern programmer, og så fjern/installer valgfri windowskomponenter, men kan ikke få det ti lat virke.. HJÆLP`!!!
Ifølge google.com så ser det ud som om det er umuligt HELT at fjerne mp10 .. og det ser ud til at man skal igennem en system restore før det virker.
Jeg har mp10 installeret på min, men bruger den stort set aldrig da jeg har installeret classic media player i stedet .. men af og til er der noget streaming der kræver man bruger den anden player.
Udover den har et lame interface, så er der sådan set ikke meget forskel fra 9'eren til 10'eren .. eller?
Jeg har mp10 installeret på min, men bruger den stort set aldrig da jeg har installeret classic media player i stedet .. men af og til er der noget streaming der kræver man bruger den anden player.
Udover den har et lame interface, så er der sådan set ikke meget forskel fra 9'eren til 10'eren .. eller?
når man er i sit medie bibliotek, og vælger en sang, når denne sang er forbi (jeg har shuffle mode aktiveret) tager MP naturligvis en sang fra et andet album (som regel) og i MP 9.0 "Hoppede" MP9 hen ti lden næste sang og markerede den, det gør 10.0 ikke, den har en lam afspilningsliste ude til højre, og den gider jeg ikke se på, men hvis jeg fjerner den, kan jeg ikk ese hvilken sang jeg hører, dette re ikke et must, men det er sgu da meget rart at kunne følge med i hvad jeg hører... men det ender med at jeg må formatere HD'en... nedtur...
Har du checket det ikke kan rettes til med en indstilling et eller andet sted?
I øvrigt bruger jeg selv Winamp til afspilning af musik :)
I øvrigt bruger jeg selv Winamp til afspilning af musik :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.