mboost-dp1

MEDIA PLAYER 10!!! HJÆLP!!!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
25. maj 2005 18:38
Jeg har installeret Windows Mediaplayer 10, oog har fortrudt noget så grusomt, og vil gerne have 9.0 igen... gider ikke formatere min HD for det, endnu, så hvis der er nogen der ved hvordan jeg kommer af med 10'eren ville jeg være meget taknemmelig...
Har prøvet at fjerne MP via tilføj/fjern programmer, og så fjern/installer valgfri windowskomponenter, men kan ikke få det ti lat virke.. HJÆLP`!!!
Gravatar #2 - drbravo
25. maj 2005 18:40
Gravatar #3 - holmen
25. maj 2005 18:59
Det Virkede... Takker....
Gravatar #4 - holmen
25. maj 2005 19:01
der var jeg lidt for hurtig, det virkede ikke...
Gravatar #5 - drbravo
25. maj 2005 19:43
så ring til kundeservice på 44 89 01 00
Gravatar #6 - mELIeha
25. maj 2005 19:52
Gå ind i tilføj fjern programmer og slå "Vis opdateringer" (I midten i toppen) til :) Så skulle MP10 gerne være der
Gravatar #7 - holmen
25. maj 2005 19:56
det er prøvet, men når man siger rediger/fjern, skriver den at den vil fjerne den og viser osse fuldført ti lsidst, men 10'eren er der stadig...
har prøvet at genstarte og alt muligt.. det ender med at jeg enten må vænne mig ti ldet, eller må formatere...
Gravatar #8 - tbresson
26. maj 2005 05:34
Ifølge google.com så ser det ud som om det er umuligt HELT at fjerne mp10 .. og det ser ud til at man skal igennem en system restore før det virker.

Jeg har mp10 installeret på min, men bruger den stort set aldrig da jeg har installeret classic media player i stedet .. men af og til er der noget streaming der kræver man bruger den anden player.

Udover den har et lame interface, så er der sådan set ikke meget forskel fra 9'eren til 10'eren .. eller?
Gravatar #9 - holmen
26. maj 2005 11:01
når man er i sit medie bibliotek, og vælger en sang, når denne sang er forbi (jeg har shuffle mode aktiveret) tager MP naturligvis en sang fra et andet album (som regel) og i MP 9.0 "Hoppede" MP9 hen ti lden næste sang og markerede den, det gør 10.0 ikke, den har en lam afspilningsliste ude til højre, og den gider jeg ikke se på, men hvis jeg fjerner den, kan jeg ikk ese hvilken sang jeg hører, dette re ikke et must, men det er sgu da meget rart at kunne følge med i hvad jeg hører... men det ender med at jeg må formatere HD'en... nedtur...
Gravatar #10 - hundeboll
26. maj 2005 11:46
#9 holmen:
Hvis det er til afspilning af musikfiler, så vil jeg da anbefale at du finder en helt anden afspiller. Hvad med winamp eller itunes ?
Gravatar #11 - xstyler
27. maj 2005 07:37

Hvis det er helt umuligt at fjerne den, og du overvejer at formatere, så prøv systemgendannelse (programmer/tilbehør/systemværktøjer), og vælg et tidspunkt inden du installerede den.
Gravatar #12 - tbresson
27. maj 2005 11:04
Har du checket det ikke kan rettes til med en indstilling et eller andet sted?

I øvrigt bruger jeg selv Winamp til afspilning af musik :)
Gravatar #13 - amokk
27. maj 2005 13:48
brug winamp til musik og media player classic til videoer, så slipper man for at se på windows media player
Gravatar #14 - Azjo
27. jul. 2005 06:08
desuden sætter den osse 3 extra options i context (højreklik) med sync og det er umuligt at fjerne osse (ikke engang i regedit, i så fald ikke på samme måde som man fjerner andre context options). Godt nok irriterende at man ikke selv må bestemme sådan noget så jeg holder mig til wmp9 ;)
Gravatar #15 - amokk
27. jul. 2005 12:40
#14 kig lige på datoen inden du skriver
Gravatar #16 - Azjo
27. jul. 2005 16:51
#15 haha, ups :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login