mboost-dp1

Mailprogram

Gå til bund
Gravatar #1 - stargate
14. jul. 2008 10:42
Jeg vil høre om der findes en mailklinet, pop3 mail som konen kan bruge til alt hendes SPAM mail som hun for fordi hun får point/penge som hun kan købe ting for, men selv om hun afmelder dem kommer de igen inden for 1-2 uger (nok fordi hun tilmelder sig nye skema), men her er det så om der findes en der kan bounce back eller slette mail automatisk

Jeg selv bruger outlook og thinderbird, hun bruger bare outlook

På forhnd tak
Gravatar #2 - rasmusv
14. jul. 2008 10:55
Jeg fatter ikke en flæskefars af hvad du skriver. Men installer thunderbird. Det er e-mail klient valg nummer 1 på en windowsmaskine.
Gravatar #3 - ajust
14. jul. 2008 11:31
???

Hvis du spørger efter en mailklient med spam-filter, så brug Thunderbird, som du også selv nævner :)
Gravatar #4 - TullejR
14. jul. 2008 11:54
Hvad med om hun fik en ekstra account til alt det crap der?
Gravatar #5 - trylleklovn
14. jul. 2008 12:50
Evt. en gmail account?
Gravatar #6 - stargate
14. jul. 2008 13:39
okay jeg prøver igen

Konen får nok 15-30 mail om dagen. (SPAM) de mails får hun penge for at modtage, som hun kan bruge til køb af alt fra TV til PC.
Hvis det er forstået, så er det jeg søger et program som kan automatisk læse/slette de mails som man marker første gang.

Men jeg prøver med Thunderbird til hende og giver hende en mail til hendes normal ting.

Mail som bliver brugt er fra min eget domæne, men kan checke om hun kan skifte mail så man kan bruge den

Tak for svar.

PS. Findes der andre end outlook/thunderbird der er gode eller okay at bruge
Gravatar #7 - rasmusv
14. jul. 2008 13:50
#6 Det letteste er at oprette en gmail konto til hendes spam og klare den derigennem. Du skal bare huske [email protected] er den samme konto som [email protected], så går efterfølgende sortering rimeligt snildt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login