mboost-dp1

Lyd og dvd drev :s

Gå til bund
Gravatar #1 - Minikrolle
14. jul. 2006 18:08
Hej. Jeg har et problem her. Det er mit dvd drev. Når jeg vil se en film med det eller afspille en cd med det hakker lyden. Det er noget som lige er kommet. Jeg har fundet et forum herinde om en med det samme problem . og han fandt også ud af det det. Men kan ikke lige finde ud af hvordan han fandt ud af det :P

link til ham der fandt ud af det. http://newz.dk/forum/item/51597/

Kan i fortælle mig hvordan han gjorde . ?
Eller bare en løsning til mit problem.
Gravatar #2 - BurningShadow
14. jul. 2006 18:25
Hvis jeg forstår det rigtigt, så kom det til at virke, fordi han deaktiveret digital lyd.
Dette gør du ved at højre-klikke på dit DVD drev, i Enhedshåndteringen. Vælg Egenskaber > Fanebledet Egenskaber.

Ved "Aktiver digital cd-lyd for denne cd-rom-enhed" fjerner du det lille flueben.

Lad os håbe at det virker :)

[edit]
Det er hvad der står, at han gjorde, men jeg forstår ikke helt hvorfor det virker, for der er forskel på et audio-track og lyden til en film.
Så hvis ikke det er fordi jeg har misforstået noget, er der så lige en der vil forklare hvorfor det virker?
[/edit]
Gravatar #3 - Minikrolle
14. jul. 2006 18:34

Hvor er det nu enhedshåndteringen er.
Er ikke så god til sådan noget med computere. :P
Gravatar #4 - MiniatureZeus
14. jul. 2006 18:38
Denne computer > Vis Systemoplysninger -> Hardware -> Enhedshåndtering -> DVD-/CD-rom-drev -> dobbeltklik -> Egenskaber -> Nederst
Gravatar #5 - Minikrolle
14. jul. 2006 18:45
hmm..
har prøvet det nu og genstartet commen som man skal..
men lyden hakker altså stadig.
Gravatar #6 - Minikrolle
17. jul. 2006 13:42
ingen der ved hvad det kan være ?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login