mboost-dp1
Linux og spil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Personligt spiller jeg primært CS og NWN på min box(Mandrake 9.1) - og så selvfølgelig ClanBomber!!! :D
Nydeligt link btw, skidrow... :)
Nydeligt link btw, skidrow... :)
Iøvrigt burde mange af jer lige checke spillet Savage ud, der snart skulle komme native til både Windows og GNU/Linux.
Deres screenshots ser lovende ud, så det glæder jeg mig meget til.
Det kan forudbestilles derinde, så vil en begrænset del få lov at betateste.
@ Seahawk
Ligesom forfatteren irretere fordommen om, at GNU/Linux ikke kan bruges til spil mig.
Så hvilket bedre sted at punktere myten end her blandt alle nørderne herinde?.. ;)
Ikke for at 'hverve' folk, det behøver jeg ganske enkelt ikke.
Folk kommer normalt til mig af sig selv.. :)
Men simpelthen fordi folk ikke uberetigiget skal holde sig væk.. ;)
Deres screenshots ser lovende ud, så det glæder jeg mig meget til.
Det kan forudbestilles derinde, så vil en begrænset del få lov at betateste.
@ Seahawk
Ligesom forfatteren irretere fordommen om, at GNU/Linux ikke kan bruges til spil mig.
Så hvilket bedre sted at punktere myten end her blandt alle nørderne herinde?.. ;)
Ikke for at 'hverve' folk, det behøver jeg ganske enkelt ikke.
Folk kommer normalt til mig af sig selv.. :)
Men simpelthen fordi folk ikke uberetigiget skal holde sig væk.. ;)
En af mine venner er blevet beta tester til Savage og han er dybt imponeret. Ideen med at blande FPS og RTS skulle fungere rigtigt godt (som [url=www.natural-selection.org]Natural Selection[/url]). Planeshift ser også riiimeligt interessant ud :)
Ja, jeg har dælme også spillet meget Battlezone I og II... Er det ik noget af det samme?? Det var rigtig fedt! Der skulle man godt nok styre det på SAMME tid.
Alt RTS foregik ved hjælp af tallene 1-9 og F-tasterne, hvor man samtidig sku pløkke fjender i FPS.
Alt RTS foregik ved hjælp af tallene 1-9 og F-tasterne, hvor man samtidig sku pløkke fjender i FPS.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.