mboost-dp1
Leder efter et program...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hejsa alle.
Jeg leder efter et program, som registrerer alt hvad der bliver tastet på keyboardet! - altså som man kan starte og stoppe som man vil. - (til windows..) - på forhånd tak :)
Venlig hilsen
Lynge
Ps. ikke flame mig ... ved ikke om et sådan program eksisterer... håber :)
Jeg leder efter et program, som registrerer alt hvad der bliver tastet på keyboardet! - altså som man kan starte og stoppe som man vil. - (til windows..) - på forhånd tak :)
Venlig hilsen
Lynge
Ps. ikke flame mig ... ved ikke om et sådan program eksisterer... håber :)
ok, jeg skal ikke kunne siges om der er et program som det, men det ville da kunne misbruges groft :-)
ok, jeg skal ikke kunne siges om der er et program som det, men det ville da kunne misbruges groft :-)
Fuldstændig enig :) - meen, det kan da ikke passe at et sådan program ikke eksisterer!? - det ville imho være skummelt...
#1:
Der findes et der hedder Password Thief - så vidt jeg husker, men det registrer kun indtaster i forbindelse med password-felter, så hvis du vil have de data man taster i sit Word-dokument bliver du nok nød til at søge.
Men jeg er overbevist om at hvis du søger på Google kan du hurtigt finde noget der er brugbart, det handler bare om at gøre det!
Der findes et der hedder Password Thief - så vidt jeg husker, men det registrer kun indtaster i forbindelse med password-felter, så hvis du vil have de data man taster i sit Word-dokument bliver du nok nød til at søge.
Men jeg er overbevist om at hvis du søger på Google kan du hurtigt finde noget der er brugbart, det handler bare om at gøre det!
Har søgt på google og søger... er dog ikke SÅ vild til at bruge google...mine søgninger bliver ofte for lange og med for mange fyldord og ender som regel op i ingenting... would you min cooking up a searchstring?? :)
testede lige pw thief.. :) - virker ikke i winxp anyway... men, det er jo ikke det jeg skal bruge det til... ..hrmpf... help me! :)
#7:
Måske noget á la,
http://www.google.com/search?q=windows+program+for...
De to øverste sponsorlinks ser interessante ud.
Måske noget á la,
http://www.google.com/search?q=windows+program+for...
De to øverste sponsorlinks ser interessante ud.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.