mboost-dp1

Konvertering af Videofil til DVD-Image

Gå til bund
Gravatar #1 - Indox
2. aug. 2005 09:17
Jeg leder efter et program, der kan konvertere video filer til DVD-Image filer.
Det skal enten være freeware eller shareware.

På forhånd tak.
Gravatar #2 - BurningShadow
2. aug. 2005 09:27
Mener du at du har et sær MPEG filer?
Jeg syntes at du bør kaste et blik på den her. Det er en jeg selv har brugt, og som jeg var glad for. Den kan ikke så meget, men den kunne da det jeg skulle bruge. Om det så er det samme som det du skal bruge, er jo ikke til at vide ;-)
Gravatar #3 - Indox
2. aug. 2005 09:46
Programmet jeg leder efter, skal hovedsageligt kunne konvertere .avi filer til DVD-Image filer.
Det kan det program, du linker til, ikke, så vidt jeg kan se.

Andre forslag? :)
Gravatar #4 - Scherlund
2. aug. 2005 10:12
Jeg kender ikke til et program der laver lige præcis det du kræver. Men her er to links til nogle guides om hvordan man normalt kommer fra DivX/XviD til DVD.

Videohelp.com
Doom9.org

Det virker lidt overskueligt i starten. Men efter et par gange er det næsten ren rutine.
Gravatar #5 - Indox
2. aug. 2005 11:32
#4 - Jeg har læst lidt på på de guides, du linker til, og det ligner noget der tager en hel eftermiddag at konvertere en fil. Jeg er forholdsvis ny på området og ville derfor blive glad for ét program, der klarede alt bøvlet, istedet for ti.

Er der ikke nogen, der kender til et sådant program?
Gravatar #6 - buch
2. aug. 2005 12:29
prøv google?

avi to dvd converter+download
Gravatar #7 - Indox
2. aug. 2005 12:48
Har prøvet adskillige gange uden held. Men vil lige prøve endnu en gang.
Gravatar #8 - buch
2. aug. 2005 12:55
#7 et eller andet med santa, husker ikke hele navnet. Er et rigtigt godt program der kan konventere alt, dette er dog betalings software.
Gravatar #9 - Indox
2. aug. 2005 15:29
Efter lang tids søgen har jeg opgivet igen.
Det er ikke noget problem at finde programmer, der opfylder mine behov, men de er alle sammen shareware. De påstår at alt virker som ved køb, men de glemmer bare lige at sige, at de laver et stort fedt tag i midten af billedet, hvilket man så finder ud af efter, at have brugt en time på at konvertere.

Er der slet ikke nogen, der kender et ordentligt program, eller kan finde et?
Gravatar #10 - carb
2. aug. 2005 16:04
Brænd din film ud på en dvd-rw* og lav en iso af den.
Ikke videre elegant eller hurtigt, men det virker :)

*forudsætter slvf. at du har en brænder.
Gravatar #11 - Indox
2. aug. 2005 17:11
Problemet er jo netop, at jeg vil have brændt mine film til en DVD og kun kan finde programmer, der vil brænde DVD-Image filer. DVDen skal også kunne afspilles i almindelige DVD-afspillere.
Så hvis du kender et program, der kan brænde .avi filer til en DVD, der så samtidig konverterer til DVD-Image filer, så tager jeg gerne imod :)
Gravatar #12 - m_abs
2. aug. 2005 17:31
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login