mboost-dp1
Kemi program
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej,
Vi skal have kemiprøve her på onsdag (:S) og søger derfor et program som virker som ACD ChemSketch Pro bare freeware.
[spoiler]eller warez[/spoiler]
Vi skal have kemiprøve her på onsdag (:S) og søger derfor et program som virker som ACD ChemSketch Pro bare freeware.
[spoiler]eller warez[/spoiler]
chemdraw, isis draw, mdl crossfire (beilstein/gmelin) er alle tre sjove programmer der kan ting med kemi. Jeg kan dog ikke huske om nogle af dem er gratis, og gider ikke lige undersøge det.
Men du skal da ikke bruges sådan noget programmel til en kemiprøve på gymnasieniveau. Brug det du har lært i stedet for.
Men du skal da ikke bruges sådan noget programmel til en kemiprøve på gymnasieniveau. Brug det du har lært i stedet for.
Ingen af programmerne der er nævnt kan hjælpe med det, så der er intet der hjælper ud over at tage et par dages intensiv træning.
Sidder til kemi prøven nu, og vi må godt bruge internet! Dog fatter jeg ikke en skid... har nok siddet på newz.dk for meget i kemitimerne :S
det er jo så lige der, minizeus - at du skal kende en fra uni der studere kemi ^^
vi må ikk sidde på nettet til vores kommende årsprøver :/
vi må ikk sidde på nettet til vores kommende årsprøver :/
#11 nej kun 2.års men det var den sidste kemi prøve ever! :D
btw så lå vores klasses snit i denne prøve på 02, altså seks i den gamle skala.. i årskarakterssnit ligger vi på lige knap 10, så vi er pænt dårlige til prøver :P
Og det var bare en helt almindelige end-of-semester prøve..
btw så lå vores klasses snit i denne prøve på 02, altså seks i den gamle skala.. i årskarakterssnit ligger vi på lige knap 10, så vi er pænt dårlige til prøver :P
Og det var bare en helt almindelige end-of-semester prøve..
damn, okay .. jamen, så gider jeg da ikke være bange for ikk at kunne performe her til vores matematikprøve :P
#13 Vi fik udleveret matematik eksamenen igår... om et broprojekt..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.