mboost-dp1
Kan PHP og ASP slet ikke enes som ISAPI moduler i IIS?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Det er simpelthen ufatteligt at microsoft ikke tillader PHP at køre som ISAPI sammen med ASP. Jeg har forsøgt mange gange, med flere forskellige guides og how-tos, alle resulterer i enten at ASP går i knæ, eller php siger FUCK DIG!
#4 Jo, men den er ikke understøttet i VMware ESXi 4 eller 3.5, og VMware server er ikke stabil nok.
Det er en noname server de har, og der er noget hardware i den som ikke er understøttet af ESXi 3.5 og 4.
Min personlige erfaring med VMware Server er ret dårlig. Jeg har haft to tilfælde hvor den slet ikke vil boote en blank VM. Det skulle være et driverproblem, men hvilken driver? Samt tre tilfælde hvor den fucker en Windows2000/2003 op med en fejl på desktop heap, og forhindrer systemet i at starte nye programmer. Den har jeg ikke fundet en løsning på.
Min personlige erfaring med VMware Server er ret dårlig. Jeg har haft to tilfælde hvor den slet ikke vil boote en blank VM. Det skulle være et driverproblem, men hvilken driver? Samt tre tilfælde hvor den fucker en Windows2000/2003 op med en fejl på desktop heap, og forhindrer systemet i at starte nye programmer. Den har jeg ikke fundet en løsning på.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.