mboost-dp1
kan ikke spille call of duty 4 :/!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
hej.
jeg har et problem..! jeg kan ikke spille call of duty 4 multiplayer. når jeg trykker kommer der en boks frem hvor der står : iw3mp.exe er holdt op med at fungere.. og så lukker den ned?! hvad kan jeg gøre..
ps. jeg har vista..
tak.
jeg har et problem..! jeg kan ikke spille call of duty 4 multiplayer. når jeg trykker kommer der en boks frem hvor der står : iw3mp.exe er holdt op med at fungere.. og så lukker den ned?! hvad kan jeg gøre..
ps. jeg har vista..
tak.
hvor finder jeg repair?
når jeg sætter cs'en i kommer der følgene frem:
ingleplayer
multiplayer
uinstall
extras
links
suport
quit..
når jeg sætter cs'en i kommer der følgene frem:
ingleplayer
multiplayer
uinstall
extras
links
suport
quit..
Det her kan måske hjælpe dig lidt på vej http://forums.firingsquad.com/firingsquad/board/me...
Lidt offtopic:
Jeg har spillet DotA (Warcraft III: The Frozen Throne) hele dagen i går, indtil min bræbare begyndte at se stort set det samme. Først kom der en "iGFX-driveren er stoppet med at fungere", og bagefter, da vi havde genstartet spillet, kom en "war3.exe er stoppet med at fungere".
Jeg bruger selv Vista Business, så er der nogen sammenhæng overhovedet? Så vidt jeg kan se, da jeg installerede spillet, så registrede den styresystemet som Windows NT, så kan det være det, der er skyld i problemet?
Jeg har spillet DotA (Warcraft III: The Frozen Throne) hele dagen i går, indtil min bræbare begyndte at se stort set det samme. Først kom der en "iGFX-driveren er stoppet med at fungere", og bagefter, da vi havde genstartet spillet, kom en "war3.exe er stoppet med at fungere".
Jeg bruger selv Vista Business, så er der nogen sammenhæng overhovedet? Så vidt jeg kan se, da jeg installerede spillet, så registrede den styresystemet som Windows NT, så kan det være det, der er skyld i problemet?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.