mboost-dp1
Kan ikke installere Norton Antivirus 2005
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Har problemer med at installere Norton 2005. Installationen stopper og siger:
Feature: MSVCRT
Dernæst stopper installationen, hvo den spørger om man vil prøve igen eller anullerer.
Hjælp!
Feature: MSVCRT
Dernæst stopper installationen, hvo den spørger om man vil prøve igen eller anullerer.
Hjælp!
Da jeg brugte NAV 2004 Dk og NPF 2004 US-English fik jeg gratis support fra symantec via email eller på telefon 35-44-57-20 man-fre 9.00-17.00 de er meget venlige ! se support linket nedenunder !
http://www.symantec.com/region/dk/techsupp/index.h...
http://www.symantec.com/region/dk/techsupp/index.h...
som tidligere nævnt af mange her på newz, så er det ikke anbefalet at installere norton AV, da det simpelthen ikke er effektivt nok, og er for resurcekrævende, dvs. at det slider unødvendigt på dine pc-dele og spilder din tid.
der findes efterhånden en del bedre AV-programmer derude, og flere af dem er endda gratis. men dette er selfølgeligt bare et venligt råd, hvis du stadig føler for at installere norton, så er det også fint med mig, da det er dit valg.
der findes efterhånden en del bedre AV-programmer derude, og flere af dem er endda gratis. men dette er selfølgeligt bare et venligt råd, hvis du stadig føler for at installere norton, så er det også fint med mig, da det er dit valg.
#5 : RAM f.eks ;D men jeg vil give dig ret, det er mest Harddisken det går ud over, men CPU´en tager så sandelig også sin tørn under norton, hvilket kan føre til et varmere kabinet, hvilket igen kan føre til forøget blæseraktivitet etc. etc. men så er vi også ude i extremerne ;D
men stadigvæk, det går ud over de 2 dele i en pc som man faktisk "slider på" ie HDD´en er mekanisk og RAM er lidt i samme dur, da de jo konstant står og op/aflader.
men som tidligere skrevet, i mit hoved er der noget rusk ravende galt når et FAARKING AV-program (ya that means you norton ;D)kan få splinterny 7000 kr´s pc til at være ca dobbelt så lang tid om at starte op.
men stadigvæk, det går ud over de 2 dele i en pc som man faktisk "slider på" ie HDD´en er mekanisk og RAM er lidt i samme dur, da de jo konstant står og op/aflader.
men som tidligere skrevet, i mit hoved er der noget rusk ravende galt når et FAARKING AV-program (ya that means you norton ;D)kan få splinterny 7000 kr´s pc til at være ca dobbelt så lang tid om at starte op.
#8: hmm, nu er det din tur til at forklare dig, jeg gik kold da jeg nåede til "(medmindre man har deciderede ," og på det andet punkt bliver vi nok ikke enige (da der er tale om marginaler), men jeg håber vi er enige ang. harddisk-delen.
#10: okay så giver det mere mening, hvis du altså mener varme ;D
#10: okay så giver det mere mening, hvis du altså mener varme ;D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.